اخبار بازی

عرضه بازی Final Fantasy 7 Remake تا ماه اپریل 2020 تاخیر خورد

بازی Final Fantasy 7 Remake که ابتدا قرار بود در 3 مارس عرضه شود، برای حدودا یک ماه تاخیر خورد و تاریخ عرضه آن به 10 اپریل 2020 تغییر یافت.

اکانت رسمی بازی  Final Fantasy 7 Remake در توییتر با ارسال پستی از طرف Yoshinori Kitase تهیه کننده بازی، این خبر را اعلام کرد.

ما مجبور به اتخاذ این تصمیم شدیم تا به خودمون برای پالیش کردن بازی و ارایه بهترین تجربه ممکن به شما، چند هفته ای زمان بدیم.

برای اینکه اطمینان حاصل کنیم که بازی در راستای چشم انداز ما است و برای اطمینان از کیفیتی که هواداران بازی لایق آن هستند، ما مجبور بودیم که تاریخ عرضه را به 10 اپریل تغییر دهیم.

در این اطلاعیه ای که Square Enix منتشر کرده است، هیچ اشاره ای به دموی لیک شده بازی که چند روز پیش لو رفت، نشد. اما همزمان شدن آن با خبر تاخیر بازی Marvel’s Avengers قابل توجه است و نشان می دهد که این دو بازی به تاریخ عرضه عنوان مورد انتظار Cyberpunk 2077 نزدیک شده اند. خوشبختانه در ماه های مارس و اپریل بازی های زیادی منتشر خواهند شد و ما جای خالی Final Fantasy 7 Remake را حس نخواهیم کرد.

Final Fantasy 7 Remake یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال جاری است و از زمان معرفی هرچه به تاریخ عرضه نزدیک تر می شدیم، اخبار و هیجانات پیرامون بازی هر روز در حال افزایش بود. این موضوع از Yoshinori Kitase هم پوشیده نبوده و او در این باره می گوید:

“من از طرف کل تیم از همه شما پوزش می طلبم و این یعنی برای عرضه بازی باید کمی بیشتر منتظر باشید”

Final Fantasy 7 Remak در تاریخ 10 اپریل 2020 ابتدا فقط برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد و بعد از گذشت یک سال از انتشار برای دیگر پلتفرم ها هم در دسترس خواهد بود.

علی محمد خراسانی

Video Games, Movies and TOOL

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا