اخبار بازی

بازی FIFA 22 هفته آینده معرفی خواهد شد

بازی FIFA 22 یک‌شنبه هفته آینده معرفی می‌شود و کیلیان امباپه، سوپراستار جوان پاری سن ژرمن بر روی کاور نسخه قرار خواهد گرفت. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی FIFA 22

پس از فیفا 21، این دومین سال پیاپی است که امباپه در کاور بازی حضور دارد. این ستاره فرانسوی در سال گذشته جوان‌ترین بازیکنی به‌شمار می‌آمد که تاکنون بر روی کاور فیفا قرار گرفته است. اینطور که به‌نظر می‌رسد، شرکت EA از همکاری خود با او رضایت زیادی داشته و از این رو مجددا با کیلیان امباپه قرارداد بسته.

طبق اعلام رسمی الکترونیک آرتز، تریلر معرفی در روز یک‌شنبه و ساعت 20:00 به وقت ایران، تنها کمی قبل از برگزاری مسابقه فینال یورو 2020، به‌نمایش در می‌آید. همچنین در تصویر منتشر شده، برچسب Dual Entitlement نیز دیده می‌شود. این بدین معنی است که خریداران نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌توانند بدون هزینه اضافه، به نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس بازی دسترسی داشته باشند.

البته که EA رویداد EA Play Live را نیز برای تاریخ 31 تیر در نظر دارد و ممکن است هفته آینده پس دیدن یک معرفی مختصر و سینماتیک، جزئیات تکمیلی FIFA 22 را در این رویداد دریافت کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا