اخبار بازی

ویژگی‌های جدیدی به حالت Career Mode بازی FIFA 20 اضافه می‌شود

شرکت EA قصد دارد تا با اعمال تغییرات جدید در بخش Career Mode بازی FIFA 20 این بخش را مانند گذشته لذت‌بخش کند و نسبت به نسخه‌های پیشین، عنوان بهتری را منتشر کند.

بازی FIFA 20

حالت Career Mode یکی از بخش‌های محبوب در سری FIFA است که در آن گیمر مربی تیم مورد علاقۀ خود می‌شود و علاوه بر مسئولیت‌های مربی‌گری، می‌تواند نقل‌وانتقالات بازیکنان را نیز مشاهده کند. در نسخه‌های اخیر بازی فیفا، شرکت EA تمرکز کمتری بر روی حالت Career Mode داشته است و این موضوع باعث شده تا این بخش علاوه بر مشکلاتی فنی، دیگر مانند گذشته لذت‌بخش نباشد و محبوبیت خود را از دست بدهد. بعد از اعتراض طرفداران بازی در فضای مجازی، شرکت EA به انتقادات آنها پاسخ داد و قرار است در جدیدترین نسخۀ این سری، یعنی عنوان FIFA 20 تمرکز بیشتری بر روی حالت Career Mode بازی داشته باشد.

همانطور که گفته شد بازیکن در حالت Career Mode در نقش مربی یک تیم قرار می‌گیرد اما قرار است در نسخۀ جدید بازی فیفا این نقش گسترده‌تر از گذشته باشد. در این نسخه بازیکنان در نقش یک مربی، قبل و بعد از مسابقات بزرگ در کنفرانس‌های مطبوعاتی پویا شرکت خواهند کرد و به سوالات مختلف خبرنگاران در زمینه‌های مختلف مانند اهداف تیم، حریفان، زمان فصلی و موارد دیگری پاسخ خواهند داد. اتفاقات مختلفی با توجه به شرایط تیم و  پیشرفت هر بازیکن شکل می‌گیرند که در تمام کنفرانس‌های مطبوعاتی پوشش داده خواهند شد. همچنین شخصی‌سازی گسترده‌ای برای هر یک از بازیکنان در نظر گرفته شده است.

یکی دیگر از ابزارهای جدید برای مدیریت تیم، اضافه شدن یک پیام‌رسان است که از طریق آن می‌توانید به درخواستهای مختلف بازیکنان گوش دهید و با آنها صحبت کنید. تعاملاتی که با بازیکنان خواهید داشت بر روی روحیۀ آن‌ها تاثیر به‌سزایی خواهد گذاشت و تصمیمات شما می‌تواند وضعیت تیم را بهتر و یا بدتر کند. هرچه شرایط را برای بازیکنان بهتر مدیریت کنید بازیکنان از روحیۀ بیشتری برخوردار خواهند شد و در نتیجه نتایج بهتری را با تیم خود کسب خواهید کرد.

در گذشته در حالت Career Mode شخصی‌سازی محدودی برای مربی تیم در نظر گرفته شده بود اما در نسخۀ جدید، برای مربی شخصی‌سازی‌های زیادی در نظر گرفته شده است. در این زمینه می‌توان به اعمال تغییرات ظاهری در چهره و نوع لباس مربی اشاره کرد همچنین برای اولین بار مربی‌های خانم به بازی اضافی شده‌اند. بخش خبر هم نسبت به گذشته فعال‌تر و پرجزئیات‌تر شده است و کلیۀ اتفاقات بازی بصورت پویا نمایش داده خواهند شد. علاوه بر وجود اخبار مختلف مسابقات، بخش جدیدی هم به این قسمت اضافه شده است که  به واسطۀ آن می‌توان از بهترین لحظات بازی‌ها مطلع شد.

علاوه بر موارد بالا برای پنج لیگ این بازی که شامل لیگ بوندسلیگا، لیگ برتر انگلیس، لیگ فرانسه، لیگ لالیگا و لیگ MLS آمریکا می‌شود منوی خاصی طراحی شده است و زمانی‌که رهبری یک تیم از این لیگ‌ها را برعهده می‌گیرید، منو‌ها و جلوه‌های بصری ویژه آن لیگ را مشاهده خواهید کرد. همچنین امکان غیرفعال کردن دریافت پیشنهاد، برای مدیریت و هدایت تیم‌های بزرگ هم به بازی اضافه شده است.

بازی FIFA 20 توسط استودیوی Electronic Arts برای کنسول‌های Play Station 4 ، Xbox One ، Nintendo Switch و سیستم‌عامل Windows در حال توسعه است و در تاریخ 5 مهرماه 1398 منتشر می‌شود. اینطور که به نظر می‌رسد شرکت EA قصد دارد تا در نسخۀ جدید تغییرات مثبتی را ایجاد کند اما در این‌باره باید تا انتشار بازی منتظر بمانیم و ببینیم این تغییرات چگونه عمل خواهند کرد و جدیدترین نسخهٔ سری فیفا با چه بازخوردهایی مواجه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا