اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

عکس‌های جدیدی از دسته‌ی بازی سیاه‌رنگ دوئل‌سنس منتشر شد

کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده‌ی آمریکا تصاویر جدیدی از کنترلر سیاه‌رنگ دوئل‌سنس پلی‌استیشن 5 منتشر کرد این دومین بار است که FCC کنترلر سیاه دوئل‌سنس را تأیید می‌کند. با این حال، آخرین لیستی – که اولین بار توسط یک کاربر توییتر مشاهده شد – که منتتشر شد این کنترلر دارای دکمه های سیاه‌رنگ برای مطابقت با طراحی آن است.

کنترلر دوئل‌سنس که رسماً رونمایی شده است دارای دو طرح سفید و مشکی است. به احتمال زیاد کنترلر مشکی نشان داده شده در تصاویر FCC برای کیت های ساخت در نظر گرفته شده است که معمولاً دارای رنگ‌های متفاوتی در محصولات خرده‌فروشی (ریتیل) هستند.

طبق خبرهای منتشر شده کنترلرهای پلی استیشن 5 این هفته تقریباً یک ماه قبل از عرضه‌ی کنسول نسل بعدی در ماه نوامبر، در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد. این خبر پس از تایید شدن تاریخ عرضه لوازم جانبی پلی‌استیشن در ایالات متحده در 30 اکتبر منتشر شد که تقریباً دو هفته قبل از عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن 5 است.

فروشگاه انگلیسی سیمپلی گیمز اخیراً ادعا کرده است که شرکت سونی تاریخ عرضه لوازم جانبی پلی‌استیشن 5 را به 12 نوامبر، یک هفته قبل از عرضه کنسول در اروپا، موکول کرده است.

فروشگاه‌های آمازون انگلستان و گیم نیز در حال حاضر 12 نوامبر را به عنوان تاریخ عرضه لوازم جانبی پلی‌استیشن 5 که شامل کنترلر  دوال‌سنس نیز است تعیین کرده اند.

سونی در ماه آپریل از کنترلر دوئل‌سنس  پلی استیشن 5 رونمایی کرد و آن را تغییری بنیادی نسبت پدهای قبلی دوئل‌شاک خواند. این کنترلر دارای بازخورد لمسی، محرک‌های سازگار، میکروفون داخلی، محرک‌های دستی بروزرسانی‌ شده ، دسته ها و نوار نوری است.

کنترلر‌های پلی استیشن 4 بر روی بازی‌های پلی استیشن 5 کار نمی‌کنند. با این حال دسته‌های دوئل‌شاک 4 با بازی پلی‌استیشن 4 از طریق سازگاری عقب‌رو کار خواهند کرد. بگفته‌ی سونی: لوازم جانبی ویژه مانند فرمان‌های مسابقه‌ای ، دسته‌های آرکید بازی و دسته‌های پرواز که دارای مجوز رسمی هستند با بازی های پلی استیشن 5  کار خواهند کرد.

پلی استیشن 5 در 12 نوامبر در کشورهای ایالات متحده، ژاپن، کانادا، مکزیک، استرالیا، نیوزیلند و کره جنوبی و و یک هفته بعد در تاریخ 19 نوامبر در نقاط دیگر جهان عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”mjmk, post: 4876844, member: 138682″]
    چرا احساس میکنم از پلاستیک بازیافتی ساختنش؟! به نظر فیک میاد.
    [/QUOTE]
    همین وارد ایران شه فروشنده های غیور ده میلیون تومن میفروشنش برادر. مگه دسته های فیک سوییچ نیستن‌؟ جیغ میزنن فیکن ولی باز قیمت بالا دارن و جالبه فروشم میرن

  2. کاملا فیکه و تقریبا 2 ماه پیش فکر کنم دقیقا همین عکس توسط یک کاربر گذاشته شده بود، اونموقع مهم نبود در موردش صحبت بشه، ولی الان چون در قالب خبر اومده، دلیل اینکه رنگ lnkه، از نظر من ( 100%) اسکلت دسته رو با 3D Printers پرینت گرفته.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا