اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترگوگل استیدیا

تاریخ عرضه بازی Far Cry 6 همراه با گیمپلی جدید اعلام شد

یوبیسافت در نمایش جدید گیمپلی بازی Far Cry 6، اعلام کرد که این عنوان در تاریخ 7 اکتبر امسال (15 مهر) منتشر خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Far Cry 6

هر چند گیمپلی فار کرای 6 چند ساعت قبل از انتشار تریلر رسمی لو رفته بود، اما حال شرکت Ubisoft آن را به‌طور کامل نمایش داده و اطلاعات جدیدی را منتشر کرده است. جدیدترین نسخه فار کرای شما را در نقش شخصیتی به‌نام Dani Rojas می‌گذارد که در میان یک جنگ داخلی قرار گرفته و می‌خواهد از شر آن خلاص شود. اما تنها راه مقابل او، این است که ارتشی را پایه‌ریزی و رهبری کند و به مبارزه بپزدازد.

گیمپلی منتشر شده اطلاعات مختلفی را از جهان بازی، گیمپلی و سلاح‌های مختلف، مبارزات و چندین موارد دیگر به اشتراک می‌گذارد. به گفته یوبیسافت، Far Cry 6 بزرگترین نقشه کل سری را دارد. تریلری که دیدیم محیط‌های جنگلی، سواحل و مناطق درون شهر را نشان می‌داد. بازیکنان از طریق راه‌های مختلفی در جهان بازی گذر می‌کنند، از جمله وسایل نقلیه و اسب‌سواری و یا راه‌های مخفی نیروهای جنگی.

در کنار محیط‌ها و جهان بازی، یوبیسافت مبارزات و سلاح‌های متنوع Far Cry 6 را نیز به‌نمایش گذاشت. طبق اطلاعات منتشر شده، بازی 49 سلاح مختلف را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. همچنین این سلاح‌ها امکان شخصی‌سازی و آپگرید شدن را دارند.

به عنوان یک بازی بین نسلی، فار کرای 6 بر روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس از رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 پشتیبانی می‌کند. همچنین سازندگان گفته‌اند که سایر نسخه‌ها نیز بالاترین کیفیت ممکن را خواهند داشت.

بازی Far Cry 6 در تاریخ 7 اکتبر (15 مهر) برای رایانه‌های شخصی، گوگل استیدیا، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، PS5 و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا