اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترگوگل استیدیا

بازی Far Cry 6 با همکاری 12 استودیوی یوبیسافت ساخته می‌شود

هر چند Ubisoft Toronto استودیوی سازنده اصلی بازی Far Cry 6 محسوب می‌شود، اما 11 تیم دیگر نیز از یوبیسافت مشغول کار بر روی این عنوان هستند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

فار کرای 6 یک عنوان جهان باز پرهزینه محسوب می‌شود و این بدین معناست که بیش از یک استودیوی بزرگ در خلق آن نقش دارند. کارگردان بخش صداگذاری بازی، Eduardo Vaisman با انتشار تصویری بر روی صفحه توئیتر خود نام همه این استودیوها که تعدادشان به عدد 12 می‌رسد را به‌اشتراک گذاشته:

سازندگان بازی Far Cry 6

همانطور که می‌بینید، استودیوهایی مانند یوبیسافت مونترال (سازندگان Rainbow Six Extraction)، یوبیسافت شانگهای (سازندگان Skull and Bones) و یوبیسافت پونا (سازندگان Prince of Persia: The Sands of Time Remaster) از جمله تیم‌هایی هستند که هم‌اکنون بر روی Far Cry 6 در حال کارند.

البته که چنین همکاری‌های بزرگی برای شرکت Ubisoft چیز جدیدی نیست. پیش از این اعلام شده بود که در کنار یوبیسافت مونترال، 14 تیم داخلی دیگر از استودیوهای یوبیسافت بر روی Assassin’s Creed Valhalla کار کرده بودند.

در هر صورت، طبق ادعای سازندگان بازی Far Cry 6 دارای بزرگ‌ترین مپ تاریخ این سری خواهد بود و از این جهت طبیعی است که 12 استودیوی مختلف از یوبیسافت بر روی آن کار کنند. فار کرای 6 در تاریخ 7 اکتبر (15 مهر) امسال برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس|اس، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا