اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

کارگردان بازی Fallout: New Vegas در حال ساخت عنوان جدیدی است

اینطور که به نظر می‌رسد بازی‌های Grounded و Avowed تنها عناوینی نیستند که استودیوی آبسیدن در حال ساخت آنها می‌باشد و تیم سازنده‌ی این استودیو در حال کار بر روی عنوان سومی نیز هستند. بعد از خریداری این استودیو توسط مایکروسافت و ادغام آنها با دیگر استودیو‌های Xbox Games ، این استودیو شروع موفقی را با بازی Grounded تجربه کرد و در کنار آن بازی نقش‌آفرینی و فانتزی Avowed را نیز معرفی کردند. اما این همه‌ی ماجرا نیست و ظاهراً حداقل یک پروژه‌ی جدید دیگر که هنوز معرفی نشده در حال شکل‌گیری است.

جاش سایِر طراح خلاق بازی Fallout: New Vegas  و سری بازی Pillars of Eternity در پست تامبلر اعلام کرد که سمت او حالا در استودیو کارگردان طراحی است و سپس در پست توییتر خود در جواب این سوال که آیا او در حال کار بر روی پروژه جدیدی می‌باشد یا خیر، پاسخ داد که در حال ساخت عنوان خود می‌باشد و آن عنوان خاص بازی Avowed نیست. چنانکه کارگردانی بازی‌های The Outer Worlds و Grounded با اعضای دیگر تیم آبسدین است، این پروژه هر چه است ما هنوز از آن بی‌خبریم.

Josh Sawyer

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. بنده خداها بدجور دارن دق دلیِ این سالهای بی پولی در میارن :))
    از شرایطی که کاسه گدایی پیش این ناشر و اون ناشر برای سرمایه گذاری روی ایده هاشون میبردن، رسیدن به اینکه رو هر ایده ای که اراده کنن میتونن کار کنن و مایکرو سرمایه میزاره.

  2. OBSIDIAN دقیقا مثال بارز ضرب المثل { نصفش زیر زمینه } هست 😀
    با عملش خودشو ثابت میکنه
    فک کنم ماکرو زمان خرید ازشون تعهد گرفته ماهی ی بازی رلیز کنه
    به بقیه استدیوها هم گفته هر جام جهانی ی بازی بتونید اماده کنید کافیه فشار نیارید بخودتون OBSIDIAN رو خریدیم دیگه نگران تعدد فرست پارتی نیستیم:)):D

  3. البته جاش سویر تو توییتر گفتش که باید بین وقتی که سر این پروژه میزاره و وظایفش به عنوان لید دیزاینر ابسیدین تعادل برقرار کنه.
    این پروژه جدید یه کار شخصی و تجربیه بیشتر براساس حرف های قبلیش.
    وگرنه پروژه اصلی همچنان همون Avowed هستش

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا