اخبار بازی

باگی در بازی Fallout 76 باعث می‌شود که سلاح‌های بازیکنان توسط شخصیت‌های درون بازی دزدیده شوند

بروزرسانی Wastelanders که اخیرا برای بازی Fallout 76 منتشر شده‌بود مشکلات عجیبی را برای بازیکنان ایجاد کرده‌است؛ چرا که به‌نظر می‌رسد NPCهای درون بازی تبدیل به سارقان اسلحه شده‌اند.

بازی Fallout 76

به‌تازگی در ویدئویی که سایت PC Gamer به آن توجه کرده، باگ جالبی مشاهده شده‌است. هنگامی که بازیکنی در حال انجام یک ماموریت کشته می‌شود، دیگر امکان استفاده از سلاح خود را ندارد. او پس از اینکه مجددا به صحنه مرگ بازگشت، شاهد لحظه‌ای عجیب بود. سلاح مورد استفاده قرار گرفته توسط او، اکنون در دستان یکی از NPCهای بازی است.

معمولا عجیب رفتار کردن هوش مصنوعی در بازی‌ها خنده‌دار به‌نظر می‌رسد، اما اگر کمی با دقت به این باگ نگاه کنیم، متوجه می‌شویم ممکن است مشکلات بزرگی به‌وجود بیایند. برخی از شخصیت‌های درون بازی مانند Marion غیر قابل کشتن هستند و امکان خرید و فروش سلاح‌ها و تجهیزات با آن‌ها وجود ندارد. بسیاری از بازیکنان برای به‌دست آوردن آیتم‌های Legendary بازی ساعات زیادی صرف کرده‌اند و حال ممکن است به‌راحتی آن‌ها را از دست بدهند.

کاربران دیگری نیز در ساب‌ردیت بازی Fallout 76 مشکل مشابهی را گزارش داده‌اند. شرکت Bethesda اعلام کرده که هم‌اکنون در حال بررسی این مشکل است. طرفداران امیدوارند که سازندگان بازی این باگ را قبل از اینکه دست NPCها به کدهای پرتاب کلاهک هسته‌ای برسد، رفع کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا