اخبار بازی

اپیک گیمز سازندگان بازی Fall Guys را خرید

شرکت Epic Games از حالا مالک شرکت Tonic Games Group (کمپانی مادر سازندگان بازی Fall Guys) محسوب می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

َشرکت Epic Games و Mediatonic

طبق بیانیه منتشر شده توسط اپیک گیمز، طرفداران تغییری را در خود بازی نخواهند دید و اپیک گیمز “به سرمایه‌گذاری در تبدیل کردن بازی به یک تجربه عالی در میان تمام پلتفرم‌ها ادامه می‌دهد.” بنابراین بازی Fall Guys: Ultimate Knockout همچنان در تابستان آینده برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود.

مدیرعامل تانیک گیمز آقای Dave Bailey در مورد این خرید گفت: “ما در تانیک گیمز معمولا می‌گوییم همه لیاقت یک بازی را دارند که احساس کنند آن بازی مخصوص خودشان ساخته شده. با اپیک گیمز، ما احساس می‌کنیم خانه‌ای را پیدا کرده‌ایم که برای خودمان ساخته شده است. آن‌ها مثل ما در ساخت و پشتیبانی بازی‌هایی که تاثیر مثبتی دارند متعهد هستند، دیگر توسعه‌دهندگان را در اختیار می‌گیرند و برای مدت طولانی از بازی‌ها پشتیبانی می‌کنند. ما به‌شدت بابت پیوستن به آن‌ها مشتاقیم.”

همچنین Paul Croft، یکی از موسسان و مدیر تانیک گیمز نیز در این مورد گفت: “فراتر از بینش مشترکی که بین تیم‌های ما وجود دارد، ما پتانسیل بسیار بزرگی را در ترکیب شدن با اپیک گیمز می‌بینیم. چه این ترکیب به تبدیل شدن بازی‌های ما به بهترین حالت خود کمک کند و چه شالوده اصلی را از دیگر توسعه‌دهندگان بگیریم و آن را به یک موفقیت تجاری تبدیل کنیم، ما می‌دانیم که با یکدیگر قلعه‌های بزرگی را فتح خواهیم کرد.”

فروش فال گایز بر روی رایانه‌های شخصی به‌تنهایی در سال گذشته به 11 میلیون نسخه رسید و موفقیت‌های بزرگی را کسب کرد، بنابراین علاقه‌مند بودن اپیک گیمز نسبت به این خرید منطقی به‌نظر می‌رسد. در حال حاضر مشخص نیست که این عنوان بر روی استیم قابل خرید خواهد بود یا خیر. همچنین استودیو Mediatonic اشاره کرده که در خصوص رایگان شدن بازی، فعلا چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا