اخبار بازیپلی استیشن 4کامپیوتر

بازی Fall Guys بیشترین عنوان دانلود شده بر روی پلتفرم پی‌اس پلاس است [بروزرسانی]

بروز‌رسانی:

شرکت دیوالور دیجبیتال امروز در پست توییتر خود ضمن تبریک به استودیو میدیاتونیک اعلام کرد که بازی Fall Guys موفق بفروش 7 میلیون نسخه بر روی پلتفرم استیم شده است. این بازی بتل‌رویال بدون شک موفق‌ترین عنوان منتشر شده توسط این شرکت است.

خبر اصلی:

شرکت پلی‌استیشن امروز صبح در پست توییتر خود تایید کرد که بازی Fall Guys رکورد بیشترین آمار دانلود را بر روی پلتفرم پی‌اس پلاس شکسته است و توانسته از عناونین محبوب دیگر مثل بازی Rocket League پیشی بگیرد.

البته این خبر زیاد هم تعجب بر‌انگیز نیست چنانچه این بازی در طول فازی بتای خود در رتبه‌ی پربیننده‌ترین بازی‌های کانال توییچ قرار داشت و بعد از آن یکشبه تبدیل به یک عنوان بسیار محبوب شد. همچنین گیم‌پلی بتل رویال این بازی که بر چالش ژلی‌بین‌های بامزه در پرش از موانع تمرکز دارد، تنوعی نو و تازه را در این ژانر ایجاد کرد.

این در حالی است که این بازی هنوز تنها بر روی پلتفرم پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی قابل دسترسی است ولی امکان عرضه‌ی آن بر روی کنسول نینتندو سوییچ وجود دارد از آنجاکه استودیوی میدیاتونیک اعلام کرد که آنها نهایتاً این بازی را بر روی پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه خواهند کرد. بازی Fall Guys هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 4 در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا