اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس واننینتندو سوییچ

نسخه Xbox و Switch بازی Fall Guys تأخیر خورد

نسخه سوئیچ و ایکس باکس بازی Fall Guys: Ultimate Knockout که ابتدا قرار بود در تابستان 2021 عرضه شوند، تا تاریخ نامشخصی تأخیر خورده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Fall Guys Ultimate Knockout

استودیوی Mediatonic این خبر را با انتشار پستی بر روی وب‌سایت رسمی خود اعلام کرده است. به گفته سازندگان، این تأخیر باعث خواهد شد تا بازی Fall Guys همراه با ویژگی‌هایی مانند کراس پلی بر روی پلتفرم‌های نینتندو و مایکروسافت قرار بگیرد. در حال حاضر بازه زمانی مشخصی برای پورت نینتندو سوئیچ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس بازی مشخص نشده است.

با این وجود، مدیاتونیک به طرفداران وعده داده که فال گایز در سریع‌ترین زمان ممکن بر روی پلتفرم‌های مذکور عرضه می‌شود و همچنین ارزش صبر کاربران را خواهد داشت. در همین حال، توسعه‌دهندگان مشغول کار بر روی محتویات فصلی جدید بازی مانند Showها، کاستوم‌ها و راندهای تازه هستند. آپدیت 4.5 که به‌زودی عرضه می‌شود، بخشی از این برنامه خواهد بود.

مدتی پیش در مارچ 2021 بود که شرکت مادر سازندگان بازی Fall Guys یعنی Mediatonic، توسط اپیک گیمز خریداری شد. سازندگان این عنوان بتل رویال چندنفره تأکید کرده‌اند که این خرید باعث ایجاد تغییری در گیمپلی بازی نمی‌‌شود و به سرمایه‌گذاری در تبدیل کردن بازی به یک تجربه عالی در میان تمام پلتفرم‌ها ادامه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا