اخبار بازی

سازندگان از احتمال عرضه بازی Fall Guys برای سایر پلتفرم‌ها می‌گویند

طبق گفته سازنده بازی Fall Guys: Ultimate Knockout یعنی استودیو Mediatonic، خالقین این اثر تمایل زیادی برای عرضه این عنوان بر روی سایر پلتفرم‌ها دارند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Fall Guys

عنوان Fall Guys: Ultimate Knockout به‌شکل ناگهانی و غیر منتظره توانست تا تنها در طی چند روز به تیتر اصلی رسانه‌های مختلف راه پیدا کند و به موفقیت‌های زیادی برسد. این بتل رویال سرگرم‌کننده تاکنون بیش از 2 میلیون نسخه فروخته و به همین دلیل نیز افراد بیشتری بر روی پلتفرم‌های مختلف قصد دارند تا Fall Guys: Ultimate Knockout را تجربه کنند؛ اما این بازی در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های محدودی (PC و PS4) در دسترس است.

سازندگان در وب‌سایت رسمی بازی و در بخش پاسخ به سوالات متداول، در پاسخ به سوالی در خصوص عرضه Fall Guys: Ultimate Knockout بر روی ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ نوشتند: “در ابتدا باید بگوییم Fall Guys تنها برای PS4 و Steam در دسترس است. ما تمایل زیادی داریم تا این بازی را در آینده بر روی سایر پلتفرم‌ها عرضه کنیم. لطفا از طریق توئیتر و دیسکورد به ما اطلاع دهید که دوست دارید پلتفرم مقصد بعدی این بازی کدام باشد؛ چرا که ما نیز دوست داریم مقدار تقاضای موجود را ببینیم!”

با توجه به این موضوع که Fall Guys به یک موفقیت جهانی تبدیل شده و توانسته رکوردهای مختلفی را جابجا کند، می‌توان گفت که تقاضای کافی برای عرضه این بازی روی سایر پلتفرم‌ها وجود دارد. این عنوان هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 4 در دسترس است. کاربران PS Plus می‌توانند این بازی را به‌عنوان یکی از بازی‌های رایگان این ماه دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا