اخبار بازیکامپیوتر

بازی‌های رایگان بعدی فروشگاه Epic Games معرفی شدند

شرکت Epic Games عناوین رایگان بعدی فروشگاه خود را معرفی کرده که این بازی‌ها شامل Hitman و Shadowrun Collection می‌شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

فروشگاه Epic Games

فروشگاه Epic Games با شروع کار خود در اواخر سال 2018 باعث ایجاد بحث و جدل‌های زیادی شد. بسیاری از کاربران رایانه‌های شخصی بابت قراردهای انحصاری بین شرکت‌های مختلف و اپیک گیمز ناراضی هستند؛ یکی از جدیدترین این قراردها نیز انحصاری بودن نسخه PC هیتمن 3 تا یک سال بر روی فروشگاه اپیک گیمز بود. در همین حال اما، ارائه بازی‌های رایگان در این فروشگاه طبق روال همیشه ادامه دارد.

بازی Hitman یکی از عناوین رایگان بعدی است. این بازی که یک ریبوت به‌شمار می‌رود و با نسخه سوم به‌اتمام می‌رسد، در سال 2016 عرضه شده بود. عنوان بعدی نیز بازی Shadowrun Collection است که خود سه بازی را شامل می‌شود. این کالکشن، سه بازی Shadowrun: Dragonfall و Shadowrun: Returns Director’s Cut و همچنین Shadowrun: Hong Kong Extended Edition را در بر دارد. سه بازی نامبرده، عناوین فانتزی سایبرپانکی همراه با المان‌های کلاسیک نقش‌آفرینی هستند.

عناوین رایگان حال حاضر فروشگاه اپیک گیمز Enter the Gungeon و God’s Trigger هستند که تا تاریخ 27 آگوست در دسترس خواهند بود. در همین تاریخ، بازی‌های Hitman و Shadowrun Collection رایگان می‌شوند و کاربران می‌توانند تا تاریخ 3 سپتامبر آن‌ها را دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا