اخبار بازی

هزینه بیش از 10 میلیون دلاری Epic Games برای انحصار بازی Control

بازی Control

آمار منتشر شده از سوی گزارش مالی جدید شرکت Digital Bros که کمپانی مادر ناشر بازی Control یعنی 505 Games محسوب می‌شود نشان می‌دهد برای انحصار بازی Control در بازار کامپیوترهای خانگی، آن‌ها مبلغ 9.49 میلیون یورو معادل حدود 10.5 میلیون دلار از سوی Epic Games دریافت کرده‌اند.

این اطلاعات از سوی تحلیل‌گر گروه Niko Partners یعنی دنیل احمد به اشتراک گذاشته شذه است. گزارش منتشر شده به طور کلی مجموع پرداخت پلتفرم‌های دیجیتالی مختلف را نشان می‌دهد که طی آن، بیشترین هزینه صورت گرفته به شرکت Epic Games و استور آن اختصاص داشته است.

این هزینه به صورت تمام و کمال برای انحصار بازی Control در Epic Games Store روی کامیپوترهای خانگی صورت گرفته و هیچ گونه پرداختی به سونی و مایکروسافت صورت نگرفته است. 55 درصد از مبلغ پرداخت شده به شرکت 505 Games اختصاص داشته است. هم‌‎چنین این گزارش تایید کرده که درآمد Control به طور مستقیم از Epic Games Store حاصل شده است.

به گفته وبسایت گیم‌اینداستری، تعدادی از سازندگان بزرگ و کوچک دیگر تیز به سخاوت Epic Games در قراردادهایی که به منظور به انجصار در آوردن بازی‌ها روی استور خود ترتیب می‌دهد اشاره کرده بودند. با این حال، این اولین باری است که آمار مشخصی از یک کمپانی منتشر می‌شود. لازم است به این موضوع نیز اشاره داشته باشیم که مبلغی که بازی و سازندگان آن از قرارداد انحصاری شدن آن روی Epic Games Store دریافت کرده‌اند به طور مجزا از درآمدی که بازی از طریق فروش واقعی به دست آورده محاسبه شده است.

ساخته استودیو Remedy برای سه پلتفرم Xbox One، PlayStation 4 و PC از طرق Epic Games Store در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا