اخبار بازی

شکایت سازنده بازی Fortnite از تستری که اطلاعات چپتر دوم آن را فاش کرد

بازی Fortnite

شرکت اپیک گیمز سازنده بازی Fortnite شکایتی را علیه تستری که اطلاعات چپتر دوم آن را زودتر از معرفی رسمی فاش کرده بود تدارک دیده است.

براساس گزارش منتشر شده توسط وبسایت پولیگان، شرکت اپیک‌ گیمز دادخواستی را در دادگاه آمریکای شمالی به ثبت رسانده و طی آن مدعی شده رونالد سایکس (Ronald Sykes) که یک تستر تجربه کاربری است اطلاعات چپتر دوم Fortnite را پیش از آن که هنوز اطلاعاتی از آن به صورت رسمی رونمایی شده باشد فاش کرده است. برای افرادی که شاید در جریان نباشند باید توضیح دهیم که بازی مورد بحث پس از تکمیل ده فصل در چپتر اول به مدت حدودا دو روز از دسترس خارج شد و پس از آن با نقشه جدید و بسیاری از محتویات جدید دیگر به عنوان چپتر دوم بازگشت.

براساس شکایت مطرح شده، سایکس تستری محتویاتی از بازی در ماه سپتامبر بوده است. سه روز پس جلسه مربوط به تست بازی، این فرد در توییتر به کاربری دیگر گفته که فصل جدید بازی را تجربه کرده و به محتویات جدید آن اشاره داشته است. سایکس در ادامه توییت‌هایش درباره مواردی که به فصل دوم این بازی بتل رویال اضافه می‌شود مانند قابلیت شنا کردن صحبت کرده بود. این کاربر حتی عکسی از نقشه چپتر دوم هم به اشتراک گذاشته بود.

وبسایت پولیگان تلاش کرده تا اظهارنظر از سوی شرکت اپیک گیمز در این باره دریافت کند اما سازنده بازی Fortnite بیان کرده که در رابطه با دادخواهی در حال انجام صحبتی نمی‌کند. از سوی دیگر رونالد سایکس هم پاسخی به درخواست پولیگان برای صحبت درباره این موضوع ارائه نکرده.

باید توجه کرد این اولین باری نبوده که اپیک گیمز از شخصی به دلیل فاش کردن جزئیات جدید بازی شکایت می‌کند. این شرکت پیش از این در سال 2018 از یک تضمین‌کننده کیفیت به دلیل فاش کردن جزئیات فصل سوم بازی شکایت کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا