فروش دو زیرمجموعه‌ی کمپانی امبریسر، 4A Games و Zen Studios لغو شد

کمپانی Embracer اعلام کرده است که فروش دو استیودیو 4A Games و Zen Studios لغو شده است. این دو استودیو به عنوان یک گزینه در فروش ۲۴۷ میلیون دلاری بخش Saber Interactive به گروهی از سرمایه گذاران خصوصی گنجانده شده بود. با این حال، روز جمعه Embracer تأیید کرد که این معامله اکنون منعقد شده است و گزینه گنجاندن 4A و Zen در معامله لغو شده است.

این دو استودیو اکنون در Embracer باقی خواهند ماند. به گفته امبریسر، 4A در حال توسعه‌ی دو عنوان AAA است. استودیو 4A Games توسعه دهنده‌ی سری بازی‌های Metro است و استودیو Zen Studios بازی‌های Pinball را ساخته است.

Lars Wingefors، مدیرعامل Embracer، اظهار داشت: ما از پایان این معامله راضی هستیم و بسیار خوشحالیم که می‌بینیم تیم‌ها و دارایی‌های بزرگ 4A Games و Zen Studios در Embracer باقی می‌مانند. آنها سازنده مهمی برای ما خواهند بود. 4A Games در حال حاضر دو عنوان AAA در دست توسعه دارد که ما مشتاقانه منتظر معرفی آنها هستیم. من همچنین می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و از Matthew Karch [بنیان‌گذار سابر] برای کمک‌هایش در طول سال‌ها تشکر کنم و در عین حال به تیم Saber به خاطر انتشار موفقیت‌آمیز Warhammer 40,000: Space Marine 2 تبریک بگویم. یک شروع عالی در ساختار جدید آنها.

 

خروج از نسخه موبایل