اخبار بازی

بازی Elden Ring در Taipei Game Show حضور خواهد داشت

بازی Elden Ring که در نمایشگاه E3 سال 2019 معرفی شد، احتمالا جاه طلبانه ترین عنوان سبک RPG است که استودیوی From Software تا به حال بر روی آن کار کرده است. این بازی نه تنها یک همکاری با نویسنده سری کتاب های “بازی تاج و تخت” (Game of Thrones) آقای جرج مارتین (George R.R. Martin) است، بلکه اولین تلاش این استودیو برای یک سبک Open World وسیع تر است.

عنوان بعدی From Software در هاله ای از ابهام پوشیده شده، درنتیجه، اشتیاق گیمر ها نسبت به عناوین قبلی این استدیو بیشتر است. اما به نظر می رسد، کمبود اطلاعات در حال رسیدن به انتها است.

در ماه بعدی میلادی (فوریه) بازی Elden Ring به عنوان بخشی از عناوین شرکت سونی، در مراسم Taipei Game Show حضور خواهد داشت، زمان اجرای این مراسم در تاریخ 6 تا 9 فوریه خواهد بود (17 تا 20 بهمن به وقت ایران) و با این که نمی توان این بازی را در نمایشگاه امتحان کرد، اما احتمالا یک تریلر جدید از آن به نمایش گذاشته خواهد شد.

زمانی طولانی ای از آخرین باری که از این بازی خبری شنیدیم می گذرد، ولی فروشگاه Target در وبسایت خود، زمان انتشار بازی را 30 ژوئن 2020 تایین کرده. با این که از تایید این موضوع خبری نیست، این بازی از سال 2017 (زمان کوتاهی بعد از انتشار آخرین DLC بازی Dark Souls 3) تا کنون در حال ساخت بوده است. و با توجه به این که استودیوی From Software بازی های خود را سریع منتشر می کند، این تاریخ احتمالا دور از واقعیت نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا