اخبار بازی

شایعه: مراحل توسعه بازی Elden Ring به‌زودی به‌پایان می‌رسد

به‌تازگی اخبار غیر رسمی جدیدی پیرامون بازی Elden Ring منتشر شده که طبق این شایعه، الدن رینگ مراحل پایانی توسعه خود را طی می‌کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Elden Ring

یک سال و نیم از معرفی الدن رینگ توسط استودیو From Software می‌گذرد و طرفداران پس از تریلر معرفی اولیه در E3 2019، تاکنون اطلاعات تازه‌ای را دریافت نکرده‌اند. اما اگر شایعه جدید حقیقت داشته باشد، به‌زودی Elden Ring را پس از یک سکوت خبری سنگین خواهیم داد.

شایعه جدید از طرف آقای Lance McDonald می‌آید که در میان طرفداران سولز بورن، برای ساخت ماد و انتشار ویدئوهایی از محتویات حذف شده بازی‌های فرام سافتور مشهور است. او اخیرا در یک لایو استریم عنوان کرده که From Software در حال اضافه کردن افرادی به پروژه Elden Ring است که معمولا در مراحل آخر توسعه روی کار می‌آیند. او گفت که این اطلاعات را از طرف یکی از همین افراد دریافت کرده و همچنین مدعی شد که بازی به‌زودی نمایش جدیدی خواهد داشت.

شایعات دیگری نیز در گذشته به حضور Elden Ring در مراسم The Game Awards امسال اشاره کرده بودند. آقای McDonald پیش‌تر اطلاعاتی را در خصوص ریمیک بازی Demon’s Souls لو داده بود و از این حیث، حداقل در خصوص بازی‌های سری سولز، سابقه خوبی دارد. با اینحال، تا قبل از اعلام رسمی باندای نامکو یا فرام سافتور، این موضوع در حد شایعه باقی می‌ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا