اخبار بازی

ممکن است نمایش بازی Elden Ring را در یک یا دو ماه دیگر ببینیم

اخیرا شایعه دیگری در خصوص بازی Elden Ring منتشر شده که از نمایش این عنوان در آینده‌ای نه‌چندان دور خبر می‌دهد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Elden Ring

بازی Elden Ring پس از معرفی در E3 2019 به یکی از مورد انتظارترین عناوین پیش‌رو تبدیل شد، اما از آن زمان تاکنون شاهد انتشار هیچ اطلاعات دیگری از بازی نبوده‌ایم. در حالی که رویدادهای مختلف (مانند The Game Awards اخیر) می‌گذرند و الدن رینگ در هیچ یک از آن‌ها حضور ندارد، شایعه تازه‌ای در خصوص زمان احتمالی نمایش بازی منتشر شده است.

آقای جف گراب، ژورنالیست و اینسایدر مشهوری که چند ساعت قبل از برگزاری The Game Awards 2020 به‌درستی از غایب بودن Elden Ring در این رویداد خبر داده بود، به‌تازگی در پادکست GamesBeat عنوان کرده:

“آن‌ها مطمئنا در حال کار کردن بر روی این بازی هستند… آن‌ها بازی را در اینجا (TGA) نمایش ندادند، اما فکر میکنم اگر می‌خواستند، می‌توانستند اینکار را انجام دهند. فکر می‌کنم بازی در چنین وضعیتی هست. اما بگذارید فقط یک یا دو ماه دیگر به آن‌ها زمان بدهیم.”

“این چیزی است که شنیده‌ام و می‌توانم آن را بگویم: کمی صبوری بیشتری به خرج دهید. اما فقط کمی بیشتر. این به معنی چند روز نیست، و فکر میکنم به معنی چند هفته هم نیست. اما این به معنی چندین و چند ماه صبر نیز نیست.”

با توجه به اینکه بازی برای مدتی طولانی نمایش نداشته، دیدن پلتفرم‌های مقصد بازی جالب خواهد بود. استودیو From Software و باندای نامکو در سال گذشته رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان را به‌عنوان پلتفرم‌های هدف اعلام معرفی کرده بودند. اما با در نظر گرفتن اینکه زمان زیادی از انتشار تریلر معرفی گذشته و کنسول‌های نسل جدید وارد بازار شده‌اند، بعید نیست که Elden Ring به یک بازی بین نسلی تبدیل شود.

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Prince78, post: 4911178, member: 64526″]
    [USER=118974]@voldmort[/USER] الان :
    [ATTACH=full]186479[/ATTACH]
    [/QUOTE]
    #دقیق:D
    واقعا همینه عارف!
    فن ها رو خدایی حسابی اذیت کردن
    اصلا به جایی رسید که تنها خواسته ام فقط این شده بود که یه بابایی پاشه عین مرد بیاد بگه پروژه کنسل نشده!
    رسما و تا قبل اون خبر سپتامبر(شایدم اکتبر بود?) بازی تو یه همچین وضعیتی بود:D

    [ATTACH type=”full”]186492[/ATTACH]

    ماشاله اخبار ضد و نقیض هم دور بر مارتین کم نبود(سر قضیه ی تکمیل کتاب بادهای زمستان) و افسردگیش توی زمان‌قرنطینه به خاطر کرونا و..
    اخه مارتین عشق سفره!:D
    به هرحال از یه جایی لیک ها یه ذره روشن تر شد وضعیتشون و نوید اینو میدادن که دارن روی پروژه واقعا کار میکنن!!

    [QUOTE=”Cpt. price, post: 4911188, member: 122954″]
    انصافا من و علی انقد اخبار این لعنتی رو پوشش دادیم پوکیدیم دیگه!:D ضمن اینکه من پیشاپیش بابت عکس های تکراری که قراره روی شایعات الدن رینگ استفاده کنم عذرخواهی میکنم از همه. 😀 از یه تیزر اسکرین شات های بیشتری در نمیاد!:D:))
    [/QUOTE]
    واقعا همینطوره محسن:D
    یعنی بهشت من اون مصاحبه ی فیل اسپنسر با گیم اسپات بود که گفت قراره با بلندپروازانه‌ ترین و باوحتی جاه طلبانه ترین بازی استاد روبه رو شیم!
    وقتی فیل قسمت هایی از بازی رو پلی داده ، یعنی توسعه‌ی بازی به اندازه ایی پیش رفته که بخشی ازش قابل بازی بوده!
    درکل فکر کنید میازاکی که استاد نوشتن داستان‌هایی چندلایه‌ و گسترده و به شدت عظیم و عمیقه، پاشده واسه خلق داستان پس‌زمینه‌ی این بازی از مارتین کمک گرفته!!
    چه شود!

  2. [ATTACH type=”full”]186482[/ATTACH]

    شاید خود نامکو بخواد بازی رو به صورت مستقل معرفی کنه اینا خیلی گردن کلفت شدنه. تا اون زمان هم تریلر معرفی بازی آمده میشه. فکر کنم اینا به خودشون گفتن این همه معتاد داریم بزار یکم دیگه توی خماری و نشئه گی 😀 بمونن.

  3. [QUOTE=”Prince78, post: 4911178, member: 64526″]
    [USER=118974]@voldmort[/USER] الان :
    [ATTACH type=”full” alt=”186479″]186479[/ATTACH]
    [/QUOTE]
    انصافا من و علی انقد اخبار این لعنتی رو پوشش دادیم پوکیدیم دیگه!:D ضمن اینکه من پیشاپیش بابت عکس های تکراری که قراره روی شایعات الدن رینگ استفاده کنم عذرخواهی میکنم از همه. 😀 از یه تیزر اسکرین شات های بیشتری در نمیاد!:D :))

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا