اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

شروع موفق بازی Eiyuden Chronicle در کیک استارتر

بازی نقش‌آفرینی Eiyuden Chronicles: Hundred Heroes ، جانشین معنوی عنوان کلاسیک Suikoden توانست در ظرف دو ساعت به هدف سرمایه‌گذاری جمعی خود در سایت کیک استارتر به مبلغ  500 هزار دلار دست یابد. خبر ساخت این بازی هفته پیش منتشر شد. یوشیکاتا مورایاما نویسنده‌ی دو قسمت اول و دوم سری بازی  Suikoden، نویسندگی این عنوان را نیز بر عهده دارد و طراحی شخصیت، طراحی سیستم و کارگردانی بازی توسط تیم قدیمی سازنده‌ی سری بازی Suikoden انجام خواهد شد.

گیم‌پلی بازی Eiyuden Chronicle مشابه بازی Suikoden با سیستم نبرد 6 شخصیتی و نوبتی است، در این عنوان بازیکنان می‌توانند 100 قهرمان را به خدمت بگیرند، قلعه بسازند و به صورت گروهی مبارزه کنند. Eiyuden Chronicle جهانی پهناور با شهر‌های شلوغ، مناظر طبیعی و غارهایی مرموز و تاریک را برای کاوش در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. بعلاوه بازیکنان می‌توانند مکان‌های دورافتاده را کاوش کنند، با غول‌های مخفی بازی مبارزه کنند یا تنها از تماشای مناظر زیبای بازی لذت ببرند. در طول زمان بازی قهرمانان یاد می‌گیرند که از توانایی‌های هوش مصنوعی استفاده کنند، به این صورت می‌توانند در مبارزات خودکار عمل کنند و عنصر استراتژی نبرد را در بازی افزایش ‌دهند.

کمپین کیک ‌استارتر این بازی از دیروز شروع شد و تا کنون موفق به کسب سرمایه‌ی بیش از 1.5 میلیون دلار شده است. این بازی قرار است در سال 2022 برای پلتفرم‌های رایانه‌ی شخصی ، پلی استیشن 5 ، ایکس باکس سری ایکس و کنسول نینتندو سوییچ  عرضه شود.

Eiyuden Chronicle 1

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا