اخبار بازی

شرکت EA استودیوی جدیدی را برای ساخت نسخه بعدی بازی Skate تأسیس کرد

شرکت الکترونیک آرتز به‌تازگی رسما اعلام کرده که استودیو تازه تأسیس Full Circle وظیفه ساخت نسخه جدیدی از سری بازی Skate را بر عهده خواهد داشت. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیو Full Circle

در رویداد EA Play 2020 بود که شرکت بالاخره اعلام کرد سری محبوب Skate باز خواهد گشت. با موفقیت بازی‌های مستقلی مثل Skater XL و Session و البته بازسازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2، احیا شدن این سری چندان هم عجیب نیست. حال اخبار جدیدی از وضعیت ساخت جدیدترین نسخه Skate منتشر شده است.

استودیو Full Circle اعلام کرده که نسخه جدید اسکیت را بر پایه آنچه که نسخه‌های قبل را برای طرفداران ویژه و خاص می‌سازند توسعه می‌دهد. با اینحال، این استودیوی واقع در ونکوور اطلاعات زیادی را از بازی و تاریخ عرضه آن منتشر نکرده است.

اگر از طریق این لینک به بیانیه رسمی منتشر شده مراجعه کنید، می‌بینید که Full Circle فهرست بلندی را از موقعیت‌های شغلی مختلف جهت جذب نیرو قرار داده؛ بنابراین احتمالا تا زمان عرضه بازی فاصله زیادی داریم. اما در هر صورت، دیدن اینکه شرکت EA یک استودیوی کامل را برای ساخت بازی جدید Skate اختصاص داده دلگرم‌کننده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا