اخبار بازی

“سنگ، کاغذ، قیچی” برنده یک مسابقه در بازی FIFA 20 را مشخص کرد

شرکت EA Sport این تصمیم را در زمان قطع بودن سرورهایش گرفت

در یک حرکت عجیب ، شرکت EA دو بازیکن حرفه ­ای بازی 20 FIFA را برای تعیین برنده مسابقه شان به انجام مجازی بازی “سنگ، کاغذ، قیچی” مجبور کرد. این اتفاق در زمان قطع بودن سرورهای بازی های شرکت EA در روز 5 شنبه به وقوع پیوست. این دو بازیکن حرفه ای، در این مدت قادر به پیدا کردن یکدیگر برای انجام مسابقه خود نبودند.

بازیکن  Shaun Galea که طرف بازنده این مسابقه نام گرفته، نظرش در مورد این اتفاق را به شرح زیر بیان کرده است.

” اصلا نمیتوانم باور کنم. ما واقعا مجبور به بازی سنگ، کاغذ، قیچی شدیم برای اینکه نمیتوانستیم یکدیگر را برای دور مقدماتی مسابقه پیدا کنیم. “

وی ادامه داد : ” همه تلاش هایی که در دور اول کرده بودم به هیچ تبدیل شد. دور دوم بازی ها شروع شد و من سنگ، کاغذ، قیچی را باختم و رکوردم را از دست دادم.”

خیلی ها این سوال را مطرح کردند که در قدم اول اصلا چرا این بازیکنان به همچنین اتفاقی راضی شدند. در جواب میتوان گفت که اگر یکی از این دو نفر از شرکت در این تصمیم سر باز میزد، طرف مقابل احتمالا گزینه “بُرد” را به جای اعتراض متقابل انتخاب میکرد.

اما بازیکن پیروز این مسابقه، Hasan Eker هم در این باره نظرش را اعلام کرده است.

” 3 بر 1 پیروز شدم چون توانستم در بازی سنگ، کاغذ، قیچی حریف خودم را مغلوب کنم.”

اتفاق بالا اندکی مضحک به نظر میرسد و مشخص نیست شرکت EA چرا چنین تصمیم احمقانه ای گرفته است . به نظر میرسد که این فکر از ذهن مسئولان این شرکت گذشته است که ” سرورهای ما قطع شده؟ مشکل ما نیست. سکه بیاندازید یا سنگ، کاغذ، قیچی بازی کنید یا از بین 1 تا 10 ما یک عدد انتخاب میکنیم ، هر بازیکنی که درست حدس زد به مرحله بعدی صعود میکند.”

شرکت EA هنوز هیچ واکنش رسمی ای در باره این تصمیم از خود منتشر نکرده است.

احسان عجمی نژاد فرد

َAre gamers really scaping Reality or just enjoying different ones ?

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا