اخبار بازی

رویداد EA Play Live شامل معرفی بازی جدیدی از Star Wars نخواهد بود

الکترونیک آرتز چند روز قبل از برگزاری EA Play Live، تأیید کرده که در این رویداد رونمایی جدیدی را مربوط به سری Star Wars نخواهیم دید. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Star Wars Jedi Fallen Order.jpg

در یکسال اخیر شایعاتی در مورد دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order شنیده می‌شد. هر چند این بازی به احتمال زیاد در حال ساخت است، با این وجود شرکت EA یا رسپاون تاکنون چیزی را به‌طور رسمی اعلام نکرده‌اند. از همین جهت، برخی طرفداران منتظر بودند تا در رویداد EA Play Live پیش‌رو شاهد رونمایی دنباله «فالن اوردر» باشند؛ اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

صفحه توئیتر EA Star Wars با انتشار پیامی اعلام کرده: «ما در 22 جولای و طی EA Play Live هیچ بازی جدیدی از Star Wars را نمایش نخواهیم داد… اما همه ما مشتاقیم تا در سال آینده و هنگامی که برنامه‌های خود را برای کهکشان راه دور ارائه می‌دهیم، با شما جشن بگیریم!» این پیام می‌تواند به معرفی جدیدی در سال آینده اشاره داشته باشد، اما باید دید منظور EA از رونمایی کردن برنامه‌های خود، نسخه جدید Star Wars Battlefront است یا دنباله Star Wars Jedi: Fallen Order.

در هر صورت، رویداد EA Play Live در تاریخ 22 جولای (31 تیر) برگزار می‌شود و تاکنون حضور عناوینی مانند بتلفیلد 2042، Apex Legends و Lost in Random تأیید شده است. همچنین در چند هفته اخیر شایعاتی مبنی بر معرفی بازسازی بازی دد اسپیس در این رویداد مطرح است. در همین حال، استودیوی بایوور نیز مدتی پیش اعلام کرد که نسخه‌های جدید Mass Effect و Dragon Age در EA Play Live امسال حضور ندارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا