اخبار بازی

اعلام شدن جزئیات رویداد EA Play Live، مدت زمان برنامه 40 دقیقه خواهد بود

شرکت الکترونیکآرتز به‌تازگی جزئیات بیشتری را از رویداد EA Play Live امسال اعلام کرده که شامل چندین لایو استریم مختلف می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

رویداد EA Play Live

هر چند رویداد اصلی در تاریخ 22 جولای (31 تیر) برگزار خواهد شد، اما شرکت EA اعلام کرده چند برنامه لایو استریم دیگر را نیز پیش از برگزاری رویداد اصلی در نظر دارد. اول از همه، در تاریخ 8 جولای (17 تیر) برنامه‌ای تحت عنوان «آینده شوترهای اول شخص» تدارک دیده که احتمالا به عناوینی مانند بتلفیلد 2042 می‌پردازد.

پس از آن، در تاریخ 13 جولای (22 تیر) برنامه‌ای با محوریت برند EA Originals پخش خواهد شد. این برند در حقیقت ناشر بازی‌های مستقلی مانند Knockout City و سری Unravel محسوب می‌شود.

برنامه تاریخ 19 جولای (28) نیز به بازی Madden NFL 22 که قرار است همین ماه آینده عرضه شود، خواهد پرداخت. همچنین برای یک روز پس از آن یعنی 20 جولای (29 تیر) برنامه‌ای تحت نام «EA SPORTS بیشتر!» معرفی شده که هنوز جزئیات دقیقی از آن در دسترس نیست.

پس از همه موارد گفته شده، در تاریخ 22 جولای شاهد برگزاری رویداد اصلی خواهیم بود. گفته شده مدت زمان این رویداد حدود 40 دقیقه بوده و در طول آن مواردی مانند ایپکس لجندز، بتلفیلد 2042 و همچنین اولین گیمپلی بازی Lost in Random (عنوان جدید سازندگان Fe) را می‌بینیم. در همین حال، استودیوی بایوور تأیید کرده که نسخه‌های جدید Mass Effect و Dragon Age در این رویداد حضور نخواهند داشت.

پیش از این شایعات مختلفی در مورد رونمایی از یک بازی Dead Space جدید در این رویداد شنیده می‌شد. طبق آخرین شایعه مطرح شده از طرف ونچربیت، این بازی در حقیقت یک ریمیک خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا