اخبار بازی

عرضه بازی Dreams در بهار 2019

بازی Dreams

«استودیو مدیامولکول»، خالق بازی Little Big Planet و TearAway در جریان میتینگ پلی‌استیشن در سال 2013 از عنوانی تازه رونمایی کرد که بعدها Dreams نامیده شد. هنگامی که بتای بازی Dreams تاریخ خورد، طرفداران مطمئن شدند انتشار این عنوان نزدیک است و خوشبختانه این اتفاق هم افتاد و مدیامولکول به طور رسمی از تاریخ عرضه این اثر مورد انتظار رونمایی کرد.

به گفته شرکت، بازی Dreams در بهار سال 2019 به صورت انحصاری برای Playstation 4 منتشر می‌شود. اما نکته حائز اهمیت، نحوه انتشار و قیمت این عنوان است. بازی به صورت Early Access عرضه خواهد شد، به این معنا که برای مدتی فاقد برخی از امکانات بوده و به مرور زمان، این امکانات به طور رایگان به بازی افزوده می‌شوند. اما مهم‌ترین مورد، قیمت گذاری آن است که با مبلغ غیر قابل پیش بینی 29.99$ قابل تهیه است.

در نتیجه با مشخص شدن وضعیت محتوا و قیمت بازی، مدیامولکول به شما حق انتخاب می‌دهد تا برای عرضه کامل صبر کنید و یا اگر علاقه شدید به ساخت و ساز دارید، نسخه «اِرلی اکسس» را خریداری کنید. با توجه به گفته‌های این شرکت نسخه ارلی اکسس شامل تمامی امکانات ساخت و ساز بازی شده و تنها برخی از ویژگی‌ها (به طور احتمالی بخش داستانی و پشتیبانی از VR) در این ورژن موجود نیستند.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا