مایک لیدلا (Mike Laidlaw) طراح ارشد سه گانه Dragon Age دیگر در Ubisoft Quebec (استودیوی یوبی سافت در کانادا) مشغول به کار نیست. لیدلا این خبر را در سایت توییتر و Linkedin منتشر کرد و گفت که احتمالا روی به کار مشاوره ای خواهد آورد و برای تیم Ubisoft Quebec آرزوی موفقیت کرد.
لیدلا در Linkedin گفت:
می خواهم از اعضای با استعداد و مهمان پذیر استودیوی Uisoft در شهر کِبِک برای دوره ای که در آنجا گذراندم تشکر و برای آنها در پروژه های آتی، شامل بازی Gods and Monsters، آرزوی موفقیت کنم. هنوز 100 درصد مطمعن نیستم که قدم های بعدی ام چه هستند ولی بازگشت به کار مشاوره ای، برای مدتی، متحمل به نظر می آید. در حال حاظر، فرصتی دارم برای استراحت، خرید سهام و لذت بردن از این شهر بسیار زیبا و ادامه تمرین زبان فرانسه ام.
بر اساس یک پست در صفحه Linkedin لیدلا، او برای 1 ماه در دسامبر سال 2018 به عنوان یک مشاور (consultant) به Ubisoft Quebec ملحق شد. او به این استودیو ملحق شد تا به عنوان یک مدیر نوآوری (creative director) بر روی یک بازی که هنوز معرفی نشده است، کار کند. استودیوی یوبی سافت بازی Gods & Monsters را در ژوئن 2019 معرفی کرد. ولی لیدلا در آن تاریخ، در سایت توییتر گفت که در حال کار بر روی این بازی نبوده است.
این کارگردانِ تحسین شده در سال 2003 کار خود را در BioWare و Electronic Arts آغاز کرد. او در آنجا نقش مدیر ارشد نوآوری را برای 3 عنوان Dragon Age بازی کرد و برای بازی Jade Empire به عنوان رهبر توسعه دهنده داستان (lead story developer) مشغول به کار بود. او در سال 2017 شرکت EA را ترک کرد.