Double Fine به دلیل لغو شدن یک پروژه معرفی نشده، تعدادی از پرسنل خود را از دست داد
استدیو مستقل Double Fine واقع در San Francisco که به واسطه عناوینی همچون Broken Age ،The Cave و Costume Quest 2 شناخته میشود، اعلام کرده که به دلیل لغو شدن یکی از پروژههای معرفی نشده خود، 12 نفر از کارمندانش را از دست داده است.
آقای Tim Schafer، موسس Double Fine در بیانیهای به Gamasutra اذعان داشته: "یکی از پروژههای معرفی نشدهمان به طرز غیرمنتظرهای توسط ناشر آن کنسل شد و ما را وادار کرد تا 12 نفر از کارمندان خود کم کنیم. این رویداد، تاثیری بر روی پروژههای حال حاضر ما، Broken Age ،Massive Chalice و Grim Fandango Remastered نداشته است."
Double Fine به کار با ناشران سنتی، (همچون Majesco، یکی از ناشران پرمشکل این چند وقت اخیر که وظیفه انتشار Qostume Quest 2 را بر عهده داشت) همینطور انتشار بازیها توسط خود ادامه خواهد داد. این کمپانی همچنین به فعالیت در زمینه سرویسهای انتشار و کمک به ساخت و توسعه بازیهای مستقل با برنامه مخصوص Double Fine Presents خود ادامه خواهد داد.