اخبار بازینینتندو سوییچ

بازی DOOM Eternal هفته آینده برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود

پس از انتظاری طولانی، تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوئیچ بازی DOOM Eternal مشخص شده و این عنوان در تاریخ 8 دسامبر (18 آذر) بر روی پلتفرم ذکر شده منتشر می‌شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی DOOM Eternal

حدود 9 ماه پس از عرضه، DOOM Eternal بالاخره برای کاربران کنسول نینتندو سوئیچ در دسترس قرار می‌گیرد. مدتی پیش بود که شرکت Bethesda تأیید کرد نسخه فیزیکی ورژن سوئیچ دووم ایترنال کنسل شده و کاربران تنها از طریق خرید ورژن دیجیتالی امکان تجربه بازی را دارند.

وظیفه ساخت پورت نسخه نینتندو سوئیچ را استودیو Panic Button بر عهده دارد. طبیعتا جزئیات و رزولوشون پایین‌تر در نسخه سوئیچ DOOM Eternal نسبت به سایر پلتفرم‌ها آشکار است، اما حتی اجرا شدن بازی بر روی این پلتفرم امری شگفت‌انگیز به‌شمار می‌رود.

بازی DOOM Eternal هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا در دسترس است. کاربران نینتندو سوئیچ از سه‌شنبه آینده می‌توانند به تجربه این عنوان بپردازند. همچنین اعلام شده که قسمت اول دی ال سی The Ancient Gods در تاریخ دیگری برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد. کاربران کنسول‌های نسل جدید نیز در سال آینده آپدیت مخصوص نسل بعد را دریافت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا