اخبار بازی

شایعه: خالقان بازی DOOM Eternal مشغول ساخت یک عنوان VR هستند

اخیرا یک وب‌سایت استرالیایی این بازی VR جدید که گفته شده توسط استودیو id Software توسعه داده می‌شود را لیست کرده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی DOOM Eternal

در سالیان گذشته id Software با ساخت ریبوت بازی DOOM و همچنین DOOM Eternal فن‌بیس عظیمی را به‌دست آورده است. دو نسخه اخیر سری دووم شوترهای شگفت‌انگیزی هستند، اما ممکن است سازندگان یک پروژه VR دیگر را نیز در دست ساخت داشته باشند.

طبق آنچه که در یک وب‌سایت استرالیایی (Classification.gov.au) مربوط به رده‌بندی سنی درج شده، Project 2021A عنوان جدیدی است که توسط id Software برای هدست‌های واقعیت مجازی توسعه داده می‌شود. نکته جالب اینجاست که گفته شده این بازی دارای محتوای خشونت آمیز بوده و توسط شرکت Bethesda Softworks منتشر خواهد شد. آیا احتمال دارد با نسخه VR بازی DOOM Eternal مواجه باشیم؟

در حال حاضر پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد؛ اما باید توجه داشت که این استودیو در سال 2017 بازی DOOM VFR (که یک پروژه جداگانه از DOOM 2016 بود) را عرضه کرد. این احتمال نیز وجود دارد که پروژه جدید هیچ ارتباطی با سری دووم نداشته باشد.

به هر حال، برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر معرفی رسمی بمانیم. همان‌طور که از اسم رمز بازی (Project 2021A) پیداست، این عنوان معرفی‌نشده برای عرضه در سال 2021 برنامه‌ریزی شده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دست‌‌از‌ این‌ جنگولگ‌ بازیا‌ بردارن‌ بیان مثل‌ بچه‌ های‌ خوب‌ یه ریبوت‌ درست‌ و‌ حسابی‌ از‌ Quake بسازن‌ .
    Doom eternal اوج‌ شکوه‌ یه‌ شوتر‌ اولد‌ اسکول‌ با‌ عناصر‌ مدرن‌ این‌ سبک‌ بود

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا