اخبار بازی

استودیوی Dontnod Entertainment پنج بازی را بین سال‌های 2022 تا 2025 تولید و منتشر خواهد کرد

به‌تازگی استودیوی Dontnod Entertainment برخی از برنامه‌های خود برای سال‌های آینده را اعلام کرده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیوی Dontnod Entertainment

پس از عرضه سری Life is Strange، دونتناد اینترتینمت به عنوان یکی از استودیوهای خوش‌نام مستقل شناخته می‌شود. به‌نظر می‌رسد آن‌ها دیگر در خلق بازی‌های لایف ایز استرنج نقشی نخواهند داشت، اما دونتناد در طی سال‌های آینده اهداف بلند پروازانه‌های را در سر دارد.

این استودیو در گزارش سالانه خود برای 2020 ذکر کرده که چندین پروژه مختلف را در دست ساخت دارد. این موضوع از قبل هم تأیید شده بود، اما نکته جالب اینجاست که Dontnod Entertainment اعلام کرده در نظر دارد تا 5 بازی مختلف را در بین سال‌های 2022 تا 2025 توسعه و نشر دهد. دونتاد همچنین یک بازی جدید را با همکاری شرکت Focus Home Interactive توسعه می‌دهد، اما این 5 بازی جدا از عناوینی هستند که با همکاری سایر کمپانی‌ها در دست ساخت قرار دارند.

همان‌طور که اشاره شد، عرضه 5 بازی در 2 سال هدف بلند پروازانه‌ای به‌شمار می‌رود. البته باید گفت که مقیاس بزرگی این بازی‌ها فعلا مشخص نیست. اخرین بازی‌های استودیوی Dontnod Entertainment عناوین Tell Me Why و Twin Mirror بودند که هر دو در سال 2020 منتشر شدند.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا