DmC: Devil May Cry روی کنسول ها با 30 فریم اجرا خواهد شد؛ گرچه این خبر قبلا نیز اعلام شده بود ولی استودیو Ninja Theory با استفاده از حقه های جالب و ویژگی های تکنیکی، به گونه ای بازی را طراحی کرده است که تفاوت چندانی با اجرا شدن بر روی 60 فریم ندارد.
در مصاحبه با Eurogamer آقای Hideaki Itsuno از شرکت Capcom فاش کرد که شرکت آن ها، بازی مثل Dragon’s Dogma را در حالی بر روی 30 فریم اجرا میکردند که به نظر 60 فریم میرسید. وی در این مورد میگوید: "در جریان ساخت Dragon’s Dogma، ما آزمایش های زیادی انجام دادیم تا بتوانیم از موتور بازیسازی Unreal Engine بهره بیشتری ببریم، با استفاده از برخی تکنیک ها، کاری کردیم که عنوانی که با 30 فریم اجرا میشد، دقیقا حس بازی های 60 فریمی را القا کند. در بازی های 60 فریم، شما از مغز و چشم های خود کاملا استفاده میکنید ولی در بازی های 30 فریم تکنیکی وجود دارد که باعث میشود تمام تمرکز خود را برای استفاده از توانایی های مغز خود به کار گیرید. وقتی بازی های 30 فریم را اجرا میکنید به این فکر میافتید که اگر این بازی با فریم های بالاتری اجرا میشد واکنش های مغز شما چه تفاوتی داشت؟ بر همین مبنا، ما همچنین اصلاحاتی در چینش و نحوه بازخورد دکمه ها به وجود آورده ایم."
Ninja Theory به تازگی اعلام کرده بود که بازی بر روی PC با 60 فریم و در کنسول ها با 30 فریم اجرا خواهد شد و به وسیله ویژگی های ذکر شده، بعد از بازی کردن این عنوان، به نظر میرسد که بقیه بازی ها کند و کسل کننده هستند.