Division و سیستمی شبیه به Destiny
« Division» یکی از عناوین مورد انتظار سال 2016 تا ساعاتی دیگر پذیرای تمامی دوستداران خود خواهد بود، این عنوان که سالها در حال ساخت بوده و چند باری نیز در تاریخ عرضه خود دچار تاخیر شده حالا در آستانه انتشار جهانی است. اما به نظر میرسد یکی از سیستمهای استفاده شده در بازی به شدت شبیه عنوان دیگر همین سبک یعنی«Destiny » باشد.
با ما در « بازی سنتر » همراه باشید.
بازیکنان Destiny با سبک افزایش سطح این عنوان آشنا هستند، شما میتوانید تا بالاترین سطح (Level Cap) با گرفتن XP و تجربه از انجام دادن ماموریتها و کشتن دشمنان بالا بروید اما پس از آن سیستم بازی بر اساس Lightهایی که کسب میکردید سطح شما را افزایش میداد.
حالا با کاوشهایی که یکی از کاربران سایت «Reddit » در فایلهای بازی انجام داده متوجه آن شده است که Division نیز از مشابه همین سیستم برای افزایش سطح پس از رسیدن به سطح نهایی استفاده میکند. طبق صحبتهای این کاربر سطح 30 بالاترین سطح بوده و پس از آن افزایش سطح کاراکتر شما با سیستمی به نام « Gear Score» صورت خواهد پذیرفت.
این سیستم بدین صورت عمل می کند که پس از رسیدن شما به سطح سیام، هر آیتم و Gearایی که در بازی کسب کنید یک سطح و Score خاصی خواهد داشت که با بالاتر بردن میانگین Score خود میتوانید به ماموریتهایی سختتر و با چالشهای بیشتر بروید یا شانس خود را در برابر بازیکنهای بهتر امتحان کنید.
هر چه Score آیتم بالاتر باشد این آیتم ارزشمندتر و قویتر خواهد بود و میانگین Score های شما در منوی اصلی قابل مشاهده است و همه بازیکنان نیز میتوانند از سطح امتیازی شما با خبر شوند.
در صورتی که Destiny را تجربه کرده باشید به سادگی متوجه شباهت بیش از اندازه این دو سیستم خواهید شد، متوسط آیتمهای non-cosmetic و یا سطح Light بالاتر برای دسترسی به مراحلی سختتر.
از دیگر اطلاعاتی که به دست آمده میتوان به وجود ماموریتها و چالشهای (Challenge) روزانه و هفتگی در بازی و Supply Drop های منطقه Dark Zone که چندین بار در هر روز اتفاق میافتد و Agent های بازی را به سوی خود میکشاند اشاره کرد.