اخبار بازی

بازی Divinity: Fallen Heroes معرفی شد

Divinity: Fallen Heroes Reveal

Divinity: Original Sin 2 بدون شک یکی از آثار عالی سبک نقش‌آفرینی است-نقد بازی‌سنتر را می‌توانید از اینجا بخوانید-اما موردی که در طول ماجراجویی طولانی آن بسیار مورد توجه قرار گرفت، سیستم مبارزات فوق‌العاده عمیق و چند لایه این عنوان بود. حال سازندگان به کمک استودیو Logic Artists که بازی‌هایی همانند سری Expeditions را در کارنامه خود دارد، مشغول ساخت Divinity: Fallen Heroes هستند.

این‌بار تمرکز کاملا بر روی بخش مبارزات خواهد بود و مخاطب در نقش فرمانده کشتی جنگی Lady Vengeance، به مصاف دشمنانی مرگ‌بار خواهد رفت که پس از آشوب پایان Original Sin 2، به دنبال نابودی جهان هستند. به گفته شرکت Larian، ساخته جدید آن‌ها یک بازی تاکتیکی است که علاوه بر بخش مبارزات، پیچیدگی‌ها و تصمیم‌گیری‌های معمول ژانر نقش‌آفرینی را نیز دارد.

تمامی کاراکتر‌های مهم شماره قبل بازگشته‌اند و بازی‌کن را در ماموریت خود یاری می‌دهند؛ همچنین شخصیت‌های جدید نیز به ارتش خودی خواهند پیوست. این افراد هرکدام دارای اهداف مختلفی هستند و به همین دلیل دیپلماسی نیز از المانس‌های مهم Fallen Heroes خواهد بود.

60 ماموریت مختلف برای بازی در نظر گرفته شده است، این مراحل ما را به امپراطوری سوسمار‌ها و سرزمین‌های دوارف‌ها خواهند برد. علاوه بر آن، 30 کلاس مبارزه‌ای گوناگون نیز ایجاد شده است که فرماندهان می‌توانند در طول تجربه خود از سرویس‌های هرکدام از آن‌ها در ارتش خود استفاده کنند. 200 قابلیت منحصر‌به‌فرد، درخت آپگرید و تکنولوژی نیز دیگر ویژگی‌های Divinity جدید هستند.

همانند نسخه قبلی، شما می‌توانید این عنوان را هم به صورت تک‌نفره و هم با یکی از دوستان خود تجربه کنید.

جزئیات بیشتر در نمایشگاه Pax East نشان داده خواهند شد.

منبع : PC Gamer

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا