اخبار بازی

به گفتۀ شرکت Blizzard خبری از عرضۀ زودهنگام عنوان Diablo 4 نیست

به تازگی در جریان رویداد سالانۀ BlizzCon 2019، از بازی Diablo 4 رونمایی شد و سازندۀ بازی شرکت «بلیزارد» (Blizzard) بصورت رسمی آغاز کار خود بر روی این عنوان را اعلام کرد. اما این شرکت تایید کرده است که برنامه‌ای برای انتشار زودهنگام عنوان Diablo 4 در دست اقدام ندارد و طرفداران این عنوان «اکشن نقش آفرینی» (Action RPG) برای تجربۀ آن باید زمان زیادی را منتظر بمانند.

عنوان Diablo 4

پس از معرفی رسمی بازی Diablo 4 در رویداد سالانۀ BlizzCon 2019 و نمایش یک گیم‌پلی اختصاصی از این عنوان ، کارگردان بازی آقای Luis Barriga توضیح داده است که در حال حاضر هیچ تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی مشخص نشده است. ایشان در این‌باره گفته است :

کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و عنوانی با چنین وسعتی زمان زیادی می‌برد. معرفی بازی یک قدم اولیۀ خیلی زودهنگام است و ما به این زودی اطلاعات جدیدی را منتشر نخواهیم کرد. ما فقط بسیار هیجان زده هستیم که اولین قدم خود از این سفر را به همراه شما برمیداریم و خبر شروع این پروژه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

عنوان «دیابلو» از اولین روزهای توسعۀ خود همیشه دارای زمان انتشار مبهمی بوده است و این موضوع برای چهارمین نسخه از این سری محبوب هم صدق می‌کند. اولین نسخه از این مجموعه در سال 1996 عرضه شد و در سال 2000 نیز شاهد عرضۀ نسخۀ دوم این مجموعه بودیم.

سومین نسخۀ این بازی بیش از یک دهه پس از انتشار اولین نسخه ، در سال 2012 عرضه شد و توانست بار دیگر با بازخورد خوبی در میان بازیبازان و منتقدین مواجه شود. حال با معرفی نسخۀ چهارم ، شرکت «بلیزارد» بار دیگر توجه‌ را به خود جلب کرده است و خبر آغاز کار بر روی عنوان Diablo 4 را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

عنوان Diablo 4 برای پلتفرم‌های Xbox One، PlayStation 4 و کامپیوترهای خانگی منتشر خواهد شد؛ اما هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این عنوان اعلام نشده است. پیش بینی می‌شود که این عنوان تا پایان نسل حاضر منتشر شود اما هنوز بصورت رسمی تایید نشده است. باید دید که آیا شرکت «بلیزارد» با عرضۀ نسخۀ چهارم این مجموعه بار دیگر می‌تواند آن موفقیتی که در گذشته بدست آورده است را تکرار کند یا خیر.

برای اطلاع از اخبار این عنوان در آینده با بازی‌سنتر همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا