سازندگان در حال بررسی مشکلات نسخه PC بازی Horizon Zero Dawn هستند
سازندگان بازی Horizon Zero Dawn اعلام کردهاند که از مشکلات نسخه PC این عنوان آگاه بوده و در حال بررسی آنها هستند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.
جمعه اخیر با عرضه Horizon Zero Dawn بر روی رایانههای شخصی همراه بود، اما متأسفانه کاربران بازی بر روی این پلتفرم با مشکلات مختلفی روبرو هستند. حال استودیو Guerrilla Games با واکنش به مشکلات این نسخه از بازی اعلام کرده: “ما در حال چک کردن تمام کانالهای خود بودهایم و از کرش کردن بازی و بروز دیگر مشکلات فنی آگاه هستیم. لطفا این موضوع را درک کنید که بررسی گزارشات شما در حال حاضر بالاترین اولویت ماست.”
“ما بابت وقت گذاشتن کسانی که به گزارش مشکلات خود بر روی ردیت، استیم یا وبسایت ما اقدام کردهاند قدردان هستیم. اگر همچنان با باگها و کرشها روبرو هستید، لطفا از این فضاها استفاده کنید. همچنین اگر نمیدانید این مراحل را چگونه طی کنید، از بخش سوالات متداول کمک بگیرید. گزارشات شما برای تیمهای ما همانند همیشه، بسیار مفید بودهاند.”
با اینکه هنوز تاریخ دقیقی برای حل مشکلات اعلام نشده، اما گوریلا گیمز وعده داده که بهمحض داشتن اخبار بیشتر، آنها را با طرفداران بهاشتراک بگذارد. در حال حاضر میانگین نقدهای بازی Horizon Zero Dawn بر روی فروشگاه استیم (که تعداد آنها بیش از 9000 است) در حالت “Mixed” قرار دارد.
[QUOTE=”Cpt. price, post: 4825669, member: 122954″]
گزارشات شما برای تیمهای ما همانند [COLOR=rgb(235, 107, 86)]همیشه[/COLOR]، بسیار مفید بودهاند
[/QUOTE]
خوشم می اد هیچ وقت تو باغ نبودن
چه از اون موقع که نمی فهمین pc چیه چه الان فکر می کنن همه بازباشون رو pc بوده
برای رونمایی از بازی شون هم عکس موس و کیبرد نشون می دن
ولی در کل دستشون درد نکنه :p
راضیم ازشون
این مقاله از DOS جالبه ، پورت HZD یه ساخت debug نیست
[URL=”https://www.dsogaming.com/news/horizon-zero-dawn-pc-version-not-debug-build/#more-143410″]Despite reports, the PC version of Horizon Zero Dawn is not a debug build[/URL]
[LEFT]
[QUOTE]“I’ve disassembled it a lot in the past weeks, I don’t think it’s a mess at all. String literals with error messages, they’re in every game exe out there. Debug code/menus? In a lot of them. Disabled, codepaths to them removed, but if you find the menus, you might be able to add some code to reactivate them. that’s also how I re-enable the console in over 230 UE4 games.
I agree with /u/NotAnotherPygmy, it’s a pointer problem, and likely they missed a guard preamble somewhere. If you look at the code, a lot of the functions have preambles to make sure multithreading issues don’t occur (typical ‘security cookie’ + critical section entry/exit stuff), pointers are always checked for null, fallback paths are there. It’s not an ‘absolute mess’, on the contrary.
BUT things happen, and some pointer might have been overlooked. To make the code run on windows they’ve added a lot which as it looks now, does have some issues[/QUOTE].”
[/LEFT]