اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

تاریخ انتشار نسخه فیزیکی بازی Devil May Cry 5 Special Edition مشخص شد

طبق اعلام کپکام، نسخه فیزیکی بازی Devil May Cry 5 Special Edition در تاریخ 1 دسامبر برای کنسول‌های نسل بعد منتشر می‌شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Devil May Cry 5 Special Edition

ماه گذشته بود که شرکت Capcom از نسخه ویژه Devil May Cry 5 با قیمت 40 دلار رونمایی کرد. این ورژن ارتقا یافته از بازی که محتوای جدیدی را نیز در بر دارد، یکی از عناوین لانچ کنسول‌های نسل بعدی به‌شمار می‌رود. با اینکه نسخه دیجیتالی بازی در هنگام عرضه PS5 و Xbox Series X در دسترس قرار می‌گیرد، اما طرفداران باید برای تهیه کردن نسخه فیزیکی این عنوان کمی بیشتر منتظر بمانند، چرا که نسخه فیزیکی در تاریخ 1 دسامبر منتشر می‌شود.

بزرگ‌ترین ویژگی نسخه مخصوص Devil May Cry 5 اضافه شدن شخصیت محبوب ورجیل به‌عنوان یکی از شخصیت‌های قابل بازی است. اما در کنار آن، این عنوان بر روی کنسول‌های نسل بعد از قابلیت‌هایی مانند ری-تریسینگ، صدای 3D بهبود یافته و نرخ فریم و رزولوشن بالاتر بهره خواهد برد. همچنین Devil May Cry 5 Special Edition درجه سختی Legendary Dark Knight را در کنار حالت جدید Turbo Mode در بر خواهد داشت.

نسخه دیجیتالی بازی Devil May Cry 5 Special Edition در تاریخ 12 نوامبر برای پلی استیشن 5 و در تاریخ 10 نوامبر برای ایکس باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود. نسخه فیزیکی نیز در تاریخ 1 دسامبر برای هر دو کنسول نسل بعدی عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا