اخبار بازی

فروش 2 میلیون نسخه‌ای بازی Devil May Cry 5

بازی Devil May Cry 5

شرکت Capcom اعلام کرد فروش بازی Devil May Cry 5 از مرز 2 میلیون نسخه گذشت و این عنوان در رسیدن به هدف سال مالی جاری دست یافت. این اثر دومین عرضه بزرگ کمپانی روی شبکه استیم محسوب می‌شود. هرچند که عملکرد آن در بازار‌های انگلستان و ژاپن چندان قدرتمند نبوده اما به نظر می‌رسد روی فروش بازی اثر چندانی نگذاشته است.

سپس کپکام در جریان پنل خود در GDC 2019 تایید کرد این اثر 2 میلیون نسخه به صورت جهانی فروخته و بدین ترتیب، به سریع‌ترین عنوان فرنچایز از لحاظ فروش تبدیل شده است و حتی با DMC 4 نیز فرسنگ‌ها فاصله دارد. پرفروش‌ترین Devil May Cry های تاریخ، شماره چهارم و ریبوت سال 2012 هستند که به ترتیب 3 و 2.4 میلیون نسخه در تمام طول عمر خود به فروش رسانده‌اند.

این اثر به کارگردانی Hideaki Itsuno و با استفاده از موتور بازی‌سازی RE Engine توسعه یافته.‌ گفتنیست با استفاده از این موتور، آثاری همچون بازسازی Resident Evil 2 تولید شد که در هفته آغاز کار خود بیش از 3 میلیون نسخه به فروش رسانده است! این بازی در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر موجود بوده و هم اکنون می‌توانید بررسی بازی Devil May Cry 5 را از طریق لینک مشخص شده مطالعه کنید.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا