اخبار بازیپلی استیشن 4کامپیوتر

فروش بازی Detroit: Become Human به پنج میلیون نسخه رسید

به گفته‌ی استودیوی کوانتک‌ دریم پنج میلیون نسخه از بازی Detroit: Become Human تا کنون بفروش رفته است. یک ماه بعد از انتشار بازی بر روی استیم به همراه عناوین دیگر استودیوی کوانتک‌دریم شامل Heavy Rain  و Beyond: Two Souls ،  این بازی به نقطه‌ی عطف جدیدی در فروش خود دست یافت، اگرچه از دسامبر سال 2019 توسط فروشگاه Epic Games Store عرضه‌ی آن برای رایانه‌های شخصی شروع شده بود.

با انتشار این بازی بر روی استیم ، خصوصیت جالب دیگری به آن اضافه شد که به استریمر‌های توییچ و بینند‌ه‌های آن اجازه می‌داد با مشارکت هم و از طریق رای گیری تصمیم بگیرند. بازی دیتروید در اوایل یک عنوان انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 بود و کمتر از یک سال موفق به فروش 2 میلیون نسخه ‌شد که رکورد سریع‌ترین فروش را برای استودیوی سازنده‌ی آن رقم زد.

Guillaume de Fondaumière مدیر‌عامل و رئیس انتشارات کوانتک ‌دریم درباره فروش موفق این بازی گفت:

انتشار Detroit: Become Human بر روی استیم برای ما تجربه‌ای لذت‌بخش بوده، بازخوردی که ما شاهد آن هستیم بسیار مثبت است، مخصوصاً در بازار آسیا. ما همچنین از بازخورد خوب به دست آمده از انتشار همزمان بخش الحاقی  Community Play برای استریمر‌ها و بیننده‌های توییچ خوشحال هستیم که یک بازی اصاصاً تک‌نفره را به تجربه‌ای اجتماعی ارتقاء داد.

Quantic Dream

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا