Destiny یک عنوان Sandbox خواهد بود
sfasfasf.jpeg
اطلاعات کوچکی از عنوان در حال ساخت استودیوی بانجی (خالق Halo) فاش شده است.
به گفتهی بانجی، Destiny بلندپروزانهترین و جاهطلبانهترین پروژهای است که آنها تاکنون در استودیو بر روی آن کار کردهاند.
برای همچنین پروژهی بزرگی شما به تعداد زیادی استعداد نیاز دارید که شما را در ساخت آن همیاری کنند. امروز در طی بلاگ پستی در وبسایت رسمی بانجی، مشخص شد که Danny Bulla از اعضای قبلی راکستار که بر روی Red Dead کار کرده بود، به تیم بانجی ملحق شده است.
"ما اینقدر از Red Dead Redemption خوشمان آمده بود که Danny Bulla را استخدام کردیم که به اینجا بیاید و ما را در حال ساخت عنوان بعدی Sandbox [شما] همیاری کند. کارهای که وی در حال انجامشان است واقعا فوق العاده هستند و تاکنون از تمامی ما سرتر و جلوتر بوده و از این کار و رقابت خسته نمیشود."
داستان بازی در محیط پر و سر صدا اتقاق میافتد. البته هنوز دقیقا نمیدانیم این موضوع به چه به معنی است، طراح جدید صدا از استودیوی بانجی به یک زبالهدانی رفته تا به ضبط صدای ساییدگی فلزات بر روی هم بپردازد.
"وقایع که در بازی بعدیمان به تصویر کشیده خواهد شد در یک محیط خیلی پر و صداست. ما به یک ارکست کامل از هنرمندان احتیاج داریم تا بتوانیم صداهای موجود را زمانی که شما در حال انجام بازی هستید ارائه بدهیم."
اگر شما هنوز شک دارید که بازی جدید بانجی قرار است برای 360 عرضه میشود باید گفت که مهدنس ارشد بازی Mike Forrest اظهار داشته که از دست و پنجه نرم کردن با سخت افزار کنسولها لذت میبرد.
"تاکنون کار مورد علاقهی من شناخت معماری و زبان سطح پایین در سخت افزار 360 و در حالی که بتوان بیت های مختلف رمزنگاری را بهینه سازی کرد. من همیشه از دسته و پنجه نرم کردن با سیستم برای حداکثر استفاده از قدرت و کارایی و کار با محدودیت های انجین کنسولی و بهینه سازی حداکثر آن لذت میبرم و …."
احتمالا باید به زودی منتظر رونمایی رسمی این پروژه از جانب بانجی باشیم.