اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

کارگردان ریمیک بازی Demon’s Souls سونی را ترک کرد

پس از جدایی چندین عضو کلیدی و مهم Japan Studio، به‌تازگی آقای Gavin Moore، کریتیو دایرکتر بازی Demon’s Souls Remake نیز از این تیم جدا شده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Demon's Souls

شرکت Sony مدتی پیش تأیید کرد که از روز اول آپریل (امروز)، استودیوی ژاپن به شکل جدیدی پیرامون Team ASOBI (سازندگان بازی Astro Bot) سازمان‌دهی می‌شود. از همین رو، برخی از توسعه‌دهندگان و تهیه‌کنندگان این استودیو در چند وقت سونی را ترک کرده‌اند. حال جدیدترین شخصی که تصمیم به ترک این استودیو گرفته، کارگردان یکی از بازی‌های پرچمدار لانچ کنسول پلی استیشن 5 یعنی ریمیک Demon’s Souls است.

او با انتشار توئیتی در صفحه شخصی‌اش در این مورد گفت: “بعد از 24 سال در سونی و 18 سال آن‌ها در ژاپن، دیروز آخرین روز فعالیت من در JAPAN Studio بود. من دلتنگ روحیه خلاق عالی و تعامل استودیو که بخش بزرگی از زندگی‌ام بودند خواهم شد. وقت آن رسیده تا به دنبال فرصت‌های تازه و هیجان‌انگیز بروم!”

در حال حاضر مقصد بعدی گوین مور مشخص نیست. علاوه بر ریمیک Demon’s Souls، او بر روی سری Siren کار کرده بود و همچنین کریتیو دایرکتر بازی Puppeteer به‌شمار می‌آید. مور از سال 2003 در این استودیو فعالیت کرده است. او همچنین 6 سال در استودیوی SIE London Studio حضور داشته و سابقه کار بر روی بازی The Getaway که برای PS2 منتشر شد را دارد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Z-fan, post: 4955404, member: 97953″]
    خبر April’s Fools که نیست؟ 😀

    آدم به خدا نمیدونه. دو بار من امروز و دیروز بمبوزل شدم ناجور 😀 البته این یکی میزنه واقعی باشه، مسئله اینه که الان اینا عضو Team Asobi میشن یا نه
    [/QUOTE]
    بنده خدا از چند ماه پیش تو لینکدین دنبال کار میگشت فک کنم. 😀 خب مدل صحبت کردنش که بنظر نمیرسه اینطوری باشه، انگار از کل مجموعه جدا شده.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا