ریمیک بازی Demon’s Souls در مقطعی یک حالت آسان داشت
به گفته کارگردان ریمیک بازی Demon’s Souls، سازندگان در مقطعی از توسعه این عنوان اضافه کردن یک درجه سختی آسان را در نظر گرفته بودند، اما در نهایت این موضوع عملی نشد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.
آقای Gavin Moore، کارگردان بازی بهتازگی در این مورد با واشینگتن پست صحبتهایی داشته و گفته که هرچند بلوپوینت در مقطعی اضافه کردن حالت آسان را در نظر گرفته، اما بازی در نهایت بدون امکان انتخاب درجه سختی منتشر شد. او در مورد دلیل قرار نگرفتن درجه سختی آسان در نسخه ریمیک گفت:
“این پروژه کار یک تیم توسعهدهنده دیگر را بازسازی میکند. با اینکه ما تغییراتی را اعمال کردیم، اما هدف اصلی ما همیشه این بوده که روح غالب بر بازی و قصد و نیت خالقان اصلی را حفظ کنیم. با اینکه ما اضافه کردن حالت آسان را در نظر گرفتیم و در مورد آن گفتگو کردیم، اما در نهایت تصمیم گرفتیم که ما در جایگاهی قرار نداریم – صرفا بخاطر متولی بودن این بازی شگفتانگیز – تا چیزی را اضافه کنیم که بالانس بازی را از اساس دگرگون کند.”
صحبتهای جدید آقای مور با گفتههای پیشین او نیز همخوانی دارد. او بازی را چالشبرانگیز اما بهشدت منصفانه میداند و معتقد است Demon’s Souls نباید درجه سختی آسان داشته باشد. در گذشته بحثهایی در میان رسانهها و گیمرها در خصوص اینکه بازیهای سخت باید برای متفرق نکردن افراد حالت آسان را اضافه کنند، پیش آمده بود. با اینکه دیمنز سولز حالت آسانی ندارد، اما سازندگان قابلیتهایی را به نسخه ریمیک اضافه کردهاند که بازی را برای افراد بیشتری قابل دسترس میسازد.
برای مثال، بازیکنان میتوانند صدا را از حالت استریو به مونو تغییر دهند و صدا را بهطور کامل از سمت راست یا چپ بشنوند. برای افراد کوررنگ، امکان تغییر رنگ رابط کاربری وجود دارد. همچنین برخی بازیکنان به نوع خاصی از حرکات بر روی صفحه حساس هستند و برای همین، سازندگان امکان دست بردن و تغییر دادن در موشن بلور و لرزش دوربین برای بازیکنان را فراهم آوردهاند.
خدا رو شكر واقعا كه همچین فاجعه ای اتفاق نیفتاد (كه تبدیل به یك رسم برای ریمیك های بعدی هم نشه)
سولزبورن بدون چالش در گیم پلی راحت 50% از جذابیت خودش رو از دست میده و شبیه به باقی بازی ها میشه. اصن ستون اصلی ساختار و نگه دارنده سولزبورن ها به نظرم همین گیم پلی چالش برانگیز هست و بدوت اون همبستگی بازی به كل به هم میخورد.
اضافه کردن mode به سری souls Born مثل این میمونه که جای ضربدر و مربع مثلث و دایره رو از روی دسته PS حذف کنی یا اونا رو با عدد 1 یا 2 یا 3 یا 4 جایگزین کنی یه چیز بی مزه و بی معنی میشه
باید تو سری souls Born به معنی واقعی جر بخوری تا بفهمی یعنی چی 32 بار بری به جنگ nameless king اینه 32 بار رو بمیری…!!!
دنیای بازیهای میازاکی مثل یک اقیانوسه.اگه توش غرق نشی نمی تونی درک کنی که تا چه اندازه عمیقه.
اضافه کردن easy mode به بازی های soulsbourne حرام اندر حرام است :-“:-“:-“
آسانش هم سخته
همون بهتر که عملی نشد