اخبار بازی

آلبوم موسیقی Death Stranding: Timefall معرفی شد

زمان انتشار بازی Death Stranding در کنار موسیقی متن این عنوان ، یک آلبوم موسیقی هم با نام Death Stranding: Timefall منتشر خواهد شد که در آن مجموعه‌ای از آهنگ‌های مختلف وجود دارد که با الهام از حال‌وهوای این بازی انحصاری کنسول پلی استیشن 4 ساخته شده‌اند.

آلبوم موسیقی Death Stranding: Timefall

موسیقی متن بازی Death Stranding مسلماً میتواند عالی باشد اما این آلبوم چیز دیگری است. طبق اطلاعاتی که توسط وب‌سایت رسمی پلی استیشن منتشر شده است؛ آلبوم Death Stranding: Timefall مجموعه‌ای از آهنگ‌های هنرمندان مختلف است که با الهام از دنیایی که سم بریج سفر خود را در آن آغاز می‌کند، ساخته شده است. در این آلبوم آثار افراد هنرمندی مانند Major Laze ، Khalid و CHVRCHES را خواهیم دید؛ اما این آهنگ‌ها در نسخۀ اصلی بازی Death Stranding وجود نخواهند داشت و تنها با توجه به دنیای بازی ساخته شده‌اند.

آلبوم Death Stranding: Timefall و موسیقی متن بازی Death Stranding دو مورد کاملا متفاوت هستند. این آلبوم همزمان با بازی در تاریخ 8 نوامبر(هفدهم آبان‌) منتشر می‌شود  و در نسخه‌های Collector’s Edition ،Special Edition و Digital Deluxe Edition قرار داده خواهد شد. همچنین آلبوم به‌صورت جداگانه هم در سرویس‌های آنلاین موسیقی در دسترس خواهد بود و البته به شکل فیزیکی نیز قابل تهیه است.

هر چند آلبوم Death Stranding: Timefall بخشی از بازی نیست اما مسلماً توسط استودیوی کوجیما پروداکشن بر آن نظارت شده است. گویا هیدئو کوجیما قصد دارد تا با عناصر مختلف، هر چه بیشتر مخاطب را با دنیا و حال‌وهوای بازی Death Stranding درگیر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا