تریلرهای بازی Death Stranding همواره موجب شده تا گیمرها و مخاطبین و حتی اهالی رسانه از توصیف کامل ساختار بازی و داستان عاجز باشند. اگرچه در هفتههای اخیر شاهد نمایش مفصلی از گیمپلی بازی و همچنین تریلری از بخش داستانی آن بودهایم اما از آن جایی که با بازی شخص هیدئو کوجیما طرف هستیم بسیاری از مخاطبین همچنان فکر میکنند که این بازیساز ژاپنی بازی خود را به نوعی به نمایش گذاشته که چیزی از آن فاش نشود و همچنان قابلیتها و ویژگیهای اساسی در بازی وجود دارد که ما از آن بیاطلاع هستیم.
در هر صورت کوجیما شخصی است که سبب شد همگی باور کنند Solid Snake شخصیت اصلی قابل بازی عنوان Metal Gear Solid 2 خواهد بود. شخصی است که Metal Gear Solid 5 را به نوعی در استیج زنده رونمایی کرد که تمامی مخاطبین تصور کردند با یک IP جدید مواجه هستند. اکنون نیز اگرچه به نظر میرسد وقوع چنین اتفاقی با مقیاسهای اشاره شده برای Death Stranding دور از انتظار باشد اما بسیاری بر این باور هستند تریلرهایی که تاکنون از بازی منتشر شده عمدا طوری طراحی شده تا ذات و ماهیت اصلی بازی مشخص نشود. در حالی که ظاهرا این گونه نبوده است.
کوجیما در گفتگو با وبسایت گیماینفورمر اظهار کرد تریلرهای بازی Death Stranding سعی بر گمراه کردن مخاطبین نداشته و هنگامی که آنها بازی را از ابتدا تا آخر تجربه کنند تمام خطوط داستانی آن به هم متصل شده و منطقی از آب در خواهند آمد.
من هرگز دروغ نگفتم. من تنها داستان بازی را به همان شکل که بود ساختم. شاید در تریلرها من برخی صحنهها را از میان آنها حذف کردم اما اگر بازی را از ابتدا تا انتها تجربه کنید متوجه آن خواهید شد زیرا همه چیز به هم متصل و مرتبط است. تمامی طرحهای داستانی جانبی و خطوط داستانی کوتاه موجود در آن توسط مخاطب دریافت شده و فهمیده خواهد شد.
این بازی در حال گذراندن مراحل پایانی توسعه خود در استودیو Kojima Productions بوده و در تاریخ 8 نوامبر 2019 برابر 17 آبان 98 به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 عرضه میشود.