اخبار بازیکامپیوتر

کراس اور بازی Death Stranding و Cyberpunk 2077 معرفی شد

با انتشار یک تریلر کوتاه، اعلام شد که محتویات جدیدی از Cyberpunk 2077 به بازی Death Stranding اضافه می‌شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

 

بازی Cyberpunk 2077 به‌تازگی عرضه شده و حال کوجیما پروداکشنز و سی دی پراجکت رد با همکاری یکدیگر، به همین مناسبت با آپدیتی رایگان موارد جالبی را به دث استرندینگ افزوده‌اند. محتویات جدید که از همین حالا در دسترس هستند، شامل آیتم‌های مختلفی از دنیای سایبرپانک 2077 می‌شود؛ از جمله عینک آفتابی و دست مصنوعی شخصیت جانی سیلورهند برای سم پورتر بریجز.

در کنار آیتم‌های تزئیناتی جدید و یک موتور سایبرپانکی، پس از دریافت آپدیت، چند مرحله جدید که شخصیت‌های دنیای سایبرپانک 2077 را در بر دارند نیز به بازی اضافه می‌شود. همچنین آپدیت جدید تجهیزات تازه‌ای را در اختیار شما می‌گذارد که امکان هک کردن و غیرفعال سازی سنسورهای MULEها (نوعی از دشمنان درون بازی) را فراهم می‌سازد.

این آپدیت همانند کراس اور Half-Life: Alyx، هم‌اکنون به‌صورت انحصاری برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس است. هنوز مشخص نیست که آیا محتویات جدید برای کاربران PS4 نیز اضافه خواهد شد یا خیر.

در پایان، شما می‌توانید بررسی بازی Death Stranding را از بازی سنتر مطالعه فرمایید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا