اخبار بازیپلی استیشن 4کامپیوتر

بازی Death Stranding بیش از 5 میلیون نسخه فروخته است

استودیوی Kojima Productions اعلام کرده که فروش بازی Death Stranding تا مارچ سال 2021، بیش از 5 میلیون نسخه بوده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Death Stranding

در حالی که بیش از یک سال و نیم از عرضه آخرین ساخته هیدئو کوجیما یعنی دث استرندینگ می‌گذرد، اکنون برای اولین بار میزان فروش بازی اعلام شده است. جی بور، مدیر بخش نشر استودیوی کوجیما پروداکشنز، فروش Death Stranding را که به عنوان اولین بازی استودیو منتشر شد، «بسیار خوب» توصیف کرده.

او همچنین در صحبت‌های خود با Gamesindustry.biz اشاره کرده که هر چند استودیوی Kojima Productions در چند بخش به‌مقدار کمی گسترش یافته، اما تیم سازنده از لحاظ سایز از زمان عرضه بازی تاکنون تقریبا به‌شکل یکسانی باقی مانده است. این تیم در حال حاضر بر روی نسخه نسل نهمی دث استرندینگ با نام Death Stranding Director’s Cut کار می‌کند. این نسخه که شامل بهبودهای فنی محتویات داستانی جدید خواهد بود، در تاریخ 24 سپتامبر (2 مهر) برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود.

بازی Death Stranding در اواخر سال 2019 عرضه شد و هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. دارندگان بازی بر روی PS4 می‌توانند با پرداخت 10 دلار به نسخه کارگردان بر روی PS5 دسترسی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا