اخبار بازی

اضافه شدن محتویات جدید و دو درجۀ سختی به بازی Day’s Gone

طبق اطلاعاتی که اخیراً در بلاگ رسمی پلی استیشن منتشر شد، قرار بود در تاریخ 22 شهریور 98 به‌روزرسانی رایگانی برای عنوان Day’s Gone منتشر شود که شامل حالت جدیدی در بازی با محتویات اضافه باشد. در حال حاضر این به‌روزسانی بصورت رایگان در دسترس قرار دارد.

بازی Day's Goneبازی Day’s Gone عنوان انحصاری کنسول پلی استیشن 4 در فروردین ماه امسال منتشر شد و استودیوی بند (Bend Studio) سازندۀ بازی از زمان انتشار تاکنون ، در تلاش است تا تعدادی از باگ‌ها و مشکلات بازی را رفع کند. همچنین با ارائۀ به‌روزرسانی‌های رایگان ، قصد دارد تا چالش‌ها و محتویات جدیدی را برای طرفداران بازی فراهم کند. در تازه‌ترین اقدام این استودیو بروزرسانی جدیدی برای بازی Day’s Gone منتشر شده است تا تجربۀ جدیدی را برای طرفداران در دنیای آخرالزمانی این عنوان فراهم کند.

در حالت جدیدی که به آن اشاره شد گیمر می‌تواند از تمام مهارت‌ها و تجهیزاتی که در گذشته بدست آورده استفاده کند. همچنین دو درجۀ سختی جدید با نام‌های Hard II و Survival II به بازی اضافه شده است که در ابتدای بازی قابل انتخاب هستند. تروفی‌های جدیدی هم به حالت‌های New Game Plus ، Hard II و Survival II اضافه شده است که گیمر برای کسب آنها می‌تواند تلاش کند. همچنین در یکی از این درجه‌های سختی یک سلاح جدید هم به بازی اضافه شده است.

ناگفته نماند که برای شروع بازی در حالت‌های مذکور، باید حتما ماموریت داستانی بازی با نام I’m Never Giving Up را انجام دهید. در نهایت طبق اعلام سازندگان بازی ، آلبوم موسیقی عنوان Day’s Gone از تاریخ 20 شهریور 98 در سایت Mondo در حال پیش فروش است که شامل 25 قطعه موسیقی متن بازی می‌باشد.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”ps3_360_wii, post: 4694749, member: 4578″]
    توی این اپدیت جدید دقیقا چی اضافه شده
    [/QUOTE]

    متن خبر :
    [QUOTE]در حالت جدیدی که به آن اشاره شد گیمر می‌تواند از تمام مهارت‌ها و تجهیزاتی که در گذشته بدست آورده استفاده کند. همچنین دو درجۀ سختی جدید با نام‌های Hard II و Survival II به بازی اضافه شده است که در ابتدای بازی قابل انتخاب هستند. تروفی‌های جدیدی هم به حالت‌های New Game Plus ، Hard II و Survival II اضافه شده است که گیمر برای کسب آنها می‌تواند تلاش کند. همچنین در یکی از این درجه‌های سختی یک سلاح جدید هم به بازی اضافه شده است. [/QUOTE]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا