اخبار بازی

David Cage و اظهارات جالب در مورد شخصیت های مونث در دنیای بازی

نویسنده عنوان Beyond: Two Souls آقای David Cage اعلام نمود که از روی قصد، شخصیت اصلی بازی خود را مونث انتخاب نکرده است و به عقیده وی صعنت بازی ها نیاز به تغییری اساسی در انتخاب جنسیت شخصیت ها دارد. همچنین او باور دارد که در حال حاضر شاهد تغییراتی هر چند با سرعت کم ولی امیدوار کننده در این باره هستیم.
در مصاحبه با MCV آقای Cage در مورد انتخاب Ellen Page به عنوان شخصیت اصلی Beyond اذعان داشت: "به عقیده خودم، از روی قصد شخصیت مونث را برای این بازی انتخاب نکردم و داستان این عنوان، مرا به سوی انتخاب این شخصیت هدایت کرد. واقعا برایم عجیب است که چرا هیچ کس از رمان نویس ها و یا کارگردان های فیلم ها چنین چیزی را درخواست نمی‌کند؛ هیچ کدام از مخاطبان یاد شده هیچ وقت نمی‌پرسند وبه این فکر نمی‌کنند که امکان دارد یک شخصیت مونث باعث جذاب تر شدن و قوی تر شدن یک عنوان شود. صنعت بازی کماکان نیاز به تغییراتی در جنسیت شخصیت ها دارد، به خصوص زمانی که در یک عنوان شاهد خشونت باشیم. شخصیت های مونث باید بیشتر به سمت قدرت های بدنی و توانایی های مبارزه ای سوق پیدا کنند. این شخصیت ها همیشه دارای مشخصه های جذاب (مانند سینه ها و… تحریک کننده) هستند و بار احساسی و روان شناسی بازی بر دوش آن هاست؛ به گونه ای آن ها پاداشی برای قهرمان های باهوش مذکر هستند. بازی‌بازان نیز اکثرا مذکر هستند و شاید خیلی از آن ها با هیچ کدام از شخصیت های مونث نیز انس نگیرند؛ مگر این که آن شخصیت مانند Lara Croft مشخصه های جذاب و تحریک کننده داشته باشد. خوشبختانه این روند در حال تغییر است، چرا که حال بازی‌بازان بیشتر به شخصیت های قوی و سر سخت و داستان های بهتر اهمیت می‌دهند."
آقای Cage چندی پیش اعلام نمود که به نظر وی باید تا جایی پیش رفت که دیگر تغییری میان بازی و فیلم نباشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا