با وجود پیدایش عناوین free-2-play و بازی های گروهی و اجتماعی در بازار، و با وجود سختی های فزاینده ای که در آینده پیشروی صنعت بازی می باشد، هنوز هم عناوین تک نفره ای که از یک داستان قدرتمند وعمیق بهره می گیرند، شانس موفقیت خواهند داشت.
David Cage به همراه استودیوی خود یعنی Quantic Dream که اکنون در حال توسعه عنوان Beyond: Two Souls می باشند، با این روند فعلی مخالف است و معتقد است که در آینده بازی هایی که دارای داستانی غنی باشند، شانس موفقیت خواهند داشت.
او می گوید:
" من مطمئنم چنین بازی هایی آینده خوبی دارند، من فکر می کنم که در آینده برای عناوین داستان محور شانس موفقیت زیادی وجود دارد. حالا شما اگر می خواهید آنها را فیلم های ترکیبی، فیلم های تعاملی و یا هر چیزی که دوست دارید صدا کنید، چرا که اینگونه از تجربیات، بر روی طیف وسیع تری از مردم تاثیر می گذارند. "
علاوه بر این آقای Steve Olsen سرپرست بخش موشن کپچر این استودیو می گوید:
" شغل من ساخت فیلم به واسطه موشن کپچر است و زمانی که به مردم می گویم که من مشغول به کار بر روی چنین فیلمی هستم، آنها می گویند: اوه، ما تابه حال چنین چیزی ندیده ایم. اما وقتی به آنها می گویم که در حال کار بر روی یک بازی به همین شکل هستم، مردم واقعا هیجان زده می شوند. "
Olsen معتقد است که چنین بازی هایی رابطه ای عمیق تر و احساسی تری با مردم برقرار می کنند، حتی بیش از مقداری که فیلم ها بر رویشان تاثیرمی گذارند.
بازی Beyond: Two Souls، امسال در تاریخی نامشخص منتشر خواهد شد.