آقای دیوید کیج، مرد خلاق دنیای گیم که در حال حاضر مشغول ساخت بازی جدید خود یعنی beyond two souls میباشد؛ در مصاحبهای که با آقای Patrick Garatt در پاریس داشت، اذعان کرد که عناوینی که خلق میکند فقط برای درآوردن پول نیست. وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد:
"وقتی به خلق بازی میپردازم از خودم چیزهای زیادی به آن میدهم. این کار را (ساخت بازی) نه برای پول و نه برای جلب توجه و نه چیز دیگری انجام میدهم. بازیهایم را با شور و هیجان خلق میکنم، چون دوست دارم چیرهایی را با دیگران به اشتراک بگذارم زیرا چیزهایی برای گفتن دارم."
آقای کیج نیز در ادامه در مورد یکی از بازیهای خوب خود یعنی Heavy Rain صحبت نمود و اذعان کرد:
"واقعا خودم را یک نویسنده Heavy Rain احساس میکنم. وی ادامه داد؛ قبل از شروع کار در بازی Heavy Rain، واقعا نمیدانستم چه چیزی را میخواهم بیان کنم، و یا در مورد چه چیزی میخواستم صحبت کنم. برای گفتن داستان بازی، به قرض گرفتن چیزهای متفاوتی پرداختم که در گذشته خودم با آنها روبرو شدم. در Heavy Rain به این نتیجه رسیدم که میتوانم از خودم صحبت نمایم و نوشتن داستانی که خود تمام جزئیاتش را میدانی و چیزهایی که در آن وجود دارد را تجربه کردهای، بسیار آسان است."