Dark Souls II دارای یک جهان نسبتا بزرگ است، اما یک عنوان Open-World نخواهد بود
در مصاحبه ای 4Gamer با آقای Hidetaka Miyazaki کارگردان سابق بازی Dark Souls و همچنین کارگردان جدید بازی Tomohiro Shibuya داشته، با آنها به بحث و گفتگو در مورد نقشی که قرار است در Dark Souls II ایفا کنند و همچنین برنامه هایشان برای این بازی پرداخته است.
آقای Miyazaki که قبلا کارگردانی عنوان Dark Souls را به عهده داشت، اکنون قرار است که در سمت سرپرست و مشاور پروژه Dark Souls II حضور داشته باشد. به ما بگویید که در سمت ناظر، ایشان دقیقا چه کاری قرار است که انجام دهند ؟
قبل از هر چیز Miyazaki دوست دارد تا به هوادارانی که نسبت به این تغییرات کمی نگران هستند، این دلگرمی را بدهد که در این مورد اصلا نباید نگران باشند.
Tomohiro Shibuya را همگان بیشتر به خاطر کار بر روی عنوان Another Century’s Episode می شناسند. اما در کنار آن وی در توسعه یک موتور گرافیکی High-end نیز شرکت داشته و می خواهد که آن را در Dark Souls II اجرایی کند. او اخیرا عنوان کرده است که دوست دارد تا تجربیاتی همه جانبه را به عنوان Dark Souls II تزریق کند اما برای اجرایی شدن این امر، وی معتقد است که ابتدا باید از یک گرافیک تمام عیار شروع کرد.
وی می گوید:
" به جای تمرکز کردن بر روی فناوری های سایه زنی و نور پردازی من معتقدم که داشتن یک اتمسفر واقع گرایانه در کنار نمایش بهتر جزئیات هیولا ها و چهره هایشان، می تواند بیشتر تاثیر گذار باشد. "
از آنجایی که Dark Souls II هم تحت نظر خالق اصلی آن ساخته می شود این عنوان هم دنیایی مشابه با عنوان نخست خواهد داشت، هرچند که یک دنباله مستقیم از این بازی نخواهد بود. داستان بازی در مکان های متفاوت و با مردمانی مختلف دنبال خواهد شد. Shibuya قصد دارد به جای وعده دادن یک عنوان Open-World ، بیشتر به استایل نقشه های عنوان نخست وفادار باشد.
Shibuya معتقد است که مهمترین نکته وفادار ماندن به نسخه اول بازی است که در حال حاحضر هواداران زیادی هم دارد؛ و دوست دارد به جای این که یک عنوان کاملا متفاوت بسازد به دنبال راهی برای بهبود و ارتقای این بازی باشد.
او می گوید:
"هدف من دستیابی به Dark Souls و چیزی است که بتواند آن را به یک عنوان عالی تبدیل کند و یک پیشرفت عظیم در آن ایجاد کند. "
Shibuya همچنین اذعان کرد که در حال حاضر آنها هیچ برنامه ای برای بزرگ تر کردن فضای بازی ندارند. اما هرچه که باشد، از نسخه ابتدایی بازی تا حدی بزرگ تر و وسیع تر خواهد بود. او همچنین علاقه مند است تا زمان گیم پلی مورد نیاز برای تکمیل بازی را به مدت زمان گیم پلی نسخه ابتدایی Dark Souls برساند.
Dark Souls II برای پلتفرم های PS3 ، Xbox 360 و PC منتشر خواهد شد، ولی هنوز تاریخی برای انتشارش در نظر گرفته نشده است.